Gå til innhold

Påmeldingstråd til BIM-treff på Al Forno, Sandnes, for september/oktober mager.


Mamma'n

Anbefalte innlegg

Ønsker å treffe andre fra Sandnes og omegn med termin rundt samme tid. Inviterer derfor til BIM-treff på Al Forno i Sandnes 15.juni kl. 18.00.

Evt. gi beskjed dersom dere ønsker en annen dato.

 

Vennligst gi beskjed om dere blir med så kan jeg bestille bord når det nærmer seg :)

 

Mvh

LilleRødhette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da prøver vi å utsette BIM treff til 27.06. kl. 18.00, samme sted, for å se om flere kan da :) Håper ikke alle har reist på ferie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 27. juni passet bedre for meg ja :) Vil gjerne møte dere kommende mødre. :) Når har dere termin? Jeg har 3.sept :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ps: lure på hvorfor det skal være i Sandnes og ikkje f.eks i Stavanger som kanskje er mellom de fleste?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt Neen og Pregnito!

Pregnito: Satte bare opp dato og sted i Sandnes, da jeg er fra Sandnes selv og ingen kom med forslag på sted. Er ikke så kjent med spisesteder i Stavanger. Men vi kan veldig godt møtes i Stavanger en evt. neste gang? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg blir med på treff :o) Er 31 år, fra Stavanger og har termin 6. sept. Det blir koselig å møte andre september-mammaer :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar på mandag:)

 

Jeg er 31 år og bor pt i stavanger, men har solgt. Kommer fra Østlandet men jobber i Sandnes.

 

Termin 21 september!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir treff da på mandag?

Eg mulig jeg ikke kan.. for vi må hente en lass med babyting som er kommet med fly fra england på mandag..

Jeg som har så lyst å være med. :/ Må se om jeg kanskje rekker det., men samboeren er hjemme fra jobb 5 og så må vi få lånt bil for å hente tingene.. spørs om vi rekker det da ja..

Når tid var det?

har noen bestilt bord å sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå det var dumt :( treffet er kl 18.00, har bestilt bord ja. Du kan jo komme når du er ferdig hvis du vil? Ellers så håper jeg jo vi kan ha flere treff i fremtiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp.. får se hvor lang tid det tar. Hvor lenge tror dere at dere blir sittende? :)

Er definitlig med neste gang. Håper det ikke blir så lenge til da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pregnito: vanskelig å si hvor lenge vi blir sittende, det er vel alt etter hvor godt vi kommer overens ;) Tuvis84: hei! Så gøy at du vil bli med på treff :) snakkes i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy:) Al Forno er rett ovenfor kinoen og hotel residence hvis du vet hvor det er. Parkering på Ruten er gratis etter kl 17.00. Det samme gjelder parkeringsplassen ved siden av Europris. Snakkes i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. Fant ikke adressen på kartet. Er det inne på senteret med kinoen det ligger? Beklager, er bare ikke kjent i sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er på andre siden av gata for kinoen. Du ser det når du står utenfor inngangen til kinoen. Adressen er Julie Eges gate 14. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...