aanonym Skrevet 4. juni 2011 #1 Skrevet 4. juni 2011 Passer kanskje dårlig på Dinbaby, men vi er vel flere her som har "store barn"? Altså: 11-åringen skal ha ny mobil. Han ønsker seg en touch-mobil og han har lyst til å laste ned app'er, småspill og litt sånt. En ting er selve mobilen, trenger tips til hvilken mobil vi skal velge. Noe annet er abbonementet. Han har i dag et kontaktkort, bruker det svært lite. Skulle ønske jeg fant et abbonement med en sperre for datatrafikk (altså, at det ble STOPP når man har nådd en viss grense.) Noen som vet?
<3A&A<3 Skrevet 4. juni 2011 #2 Skrevet 4. juni 2011 Mine barn er straks 8 og en på 9 ,de har også startet å bruke mobil ,men de ringer bare enda,men er vel ikke lenge til de kommer der din 11 åring er:s Det finnes jo flere sånne kombinasjons abbonement hvor du(han) får da så så mange ringeminutter/sms/datatrafikk...Er ikke helt sikker på om de sperrer det om han har gått over grensen på datatrafikk.men det kan du helt sikkert be om... Man har jo ikke lyst til å plutselig få en gigaregning heller... Datatrafikk skulle bli billigere,men det her jo vært rimelig dyrt før ;s På de nye touch telefonene så kan man også koble opp telefonene på tråløst nettverk,da blir det jo gratis å surfe iallefall...Dere kan jo lære han det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå