Gå til innhold

Dere som er i et forhold....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere flinke til å gi hverandre opperksomhet og kanskje små gaver i hverdagen?

Jeg og sambo er flinke til å gi kyss og klemmer. Sier hver dag at vi er glad i hverandre.

Selv er jeg egentlig ganske romantisk av meg. Savner kanskje litt at sambo er det også. Orker liksom ikke overraske han med små gaver, når jeg aldri får noe igjen. Trenger jo ikke være så mye. En blomsterbukett fra butikken hadde vert koselig avogtil....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gir aldri gaver til hverandre..fikk av og til blomster før, men det har falt helt bort..hehe. Jeg satt veldig pris på når jeg fikk det, men blir ikke fornærmet om jeg ikke får. Vi er også som dere og er flink til å gi kos,kyss,klem iløpet av dagen og si at vi er glade i hverandre. Min mann er heller ikke særlig romantisk, noe som jeg syns var litt kjedelig før, men nå er det helt greit at han ikke er det..

Skrevet

Nææh, og jeg sa det til han i går så kanskje han tar ett hint :P

Jeg kjøper nesten bare ting til sønnen vår og til han, sjeldent noe til meg selv, så ja han får ofte oppmerksomhet av meg.

Skrevet

Vi er mye flinkere nå enn vi var tidligere. Vi sier elsker deg minst en gang til dagen, og klemmer og kysser litt. Kunne kanskje vert litt flinkere med kyssinga men..

Sambo har iallefall blitt veldig flink til å gi meg oppmerksomhet syns jeg. Det kommer ofte kommentarer som "se på verdens beste mamma" eller "se på den søte mamman din" Som han sier til to åringen da hehe.

Skrevet

Blir dårlig med små gaver gitt., var nok mer av det før. De gangene jeg får blomster er på bursdagen min og kanskje på dagen vår. Vi sier derimot at vi elsker hverandre hver dag.

Skrevet

Min kjære er så lite romantisk som det går an. I løpet av de 7 årene vi har vært sammen, har jeg fått 2 blomsterbuketter (når han fridde og når barnet vårt ble født). Men han viser meg at han elsker meg ved å snike seg opp og gi meg en klem, ved å ta barnet og la meg sove lenge noen ganger og ved å være der for meg hvis jeg trenger ham :)

Men ja, hadde vært koselig med litt smågaver i hverdagen, men ikke noe jeg savner sånn sett.

Skrevet

Vi kysser og klemmer hver dag, men jeg får aldri blomster. Selv om jeg har sagt det rett ut mange ganger, at jeg vil ha blomster. Jeg kjøper jo ting til ham en gang i blant, men de er ikke så romantisk: sokker, boksere, favorittsjokoladen o.l. Samme kan han gjøre, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...