Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 3. juni 2011 #1 Skrevet 3. juni 2011 Jeg er 12+4 nå, og har hørt hertelyden med dopleren i ett par uker. Lytter 30-60 sekunder omtrent annenhver dag. Nå lyttet jeg nettopp, og fant en sterk og fin hjertelyd midt i magen. Jeg holder dopleren helt i ro, og jeg hører mye rabalder inni der. Regner med ungen både sparka og slo fra seg mot livmorveggen noen ganger. Hihi... Hjertelyden ble litt svakere noen ganger også før den ble sterkere igjen, så det er jo tydelig at den lille flyter rundt i sitt eget lille verdenshav der inne og beveger seg mye. Jeg har kjent liv fra babyen, men det er ikke så ofte. Men det er godt å vite at han eller hun spreller rundt inni der. Litt rart å "høre" det også. Måtte smile litt for meg selv da ja.
Sørlandsmommy Skrevet 5. juni 2011 #2 Skrevet 5. juni 2011 Så koselig ) Har lurt på å kjøpe meg en selv... Kan du anbefale en?
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2011 Jeg bruker en som heter Angelsounds. Jeg bestilte den på ebay for rundt 170 kr. veldig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå