Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #1 Skrevet 3. juni 2011 Jeg leier en leilighet med tilhørende garasje. Nå jeg kommer hjem fra handletur står det en oppvaskmaskin i garasjen min. Fant ut at huseier hadde satt den der av en annen leieboer i bygget. Huseier har ikke spurt meg om å få sette den der og når jeg ringer svarer han ikke på tlf. Jeg tenkte jeg skulle gi han til i morgen å få fjernet den hvis ikke får jeg noen til å fjerne den for meg. Men kan huseier ta seg sånn frihet? Hva ville du gjort?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #2 Skrevet 3. juni 2011 Nja.. kunne Hitler angripe Polen? Nei, han kunne ikke det men han gjorde det likevel. Tror det beste er å høre med en advokat, men er ikke sikkert du har penger til det...
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #3 Skrevet 3. juni 2011 Det tviler jeg sterkt på at han har rett til, i og med at du faktisk betaler for å leie garasjen! Si ifra til huseier om at den må fjernes, ellers plasserer du den på utsiden... =)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #4 Skrevet 3. juni 2011 Takk for seriøst svar! Foreslår at du legger deg jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå