Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #1 Skrevet 3. juni 2011 De begynner jo å "dra litt på årene" blir 38 i år. Martha Louise blir 40 så der begynner det også å haste.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #4 Skrevet 3. juni 2011 Hvem vet.. I følge min venninne er jeg altfor gammel, og jeg er 30 og venter nr 2.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #6 Skrevet 3. juni 2011 håper mette-marit og kronprins haakon får flere, jeg liker dem veldig godt. Syns de virker som flotte foreldre. Og det faktum at Haakon som kongelig tok lille marius inn i varmen likeså med kongeparet det har hele tiden varmet mitt hjerte veldig. syns de er flotte forbilder på norge som et vakkert, mangfoldig og varmt land!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #7 Skrevet 3. juni 2011 Hadde ikke sett pent ut om de hadde latt han stå i kulden da. Hadde de egentlig et valg? Om de får flere barn eller ei bryr meg en viss plass, som resten av de "kongelige" gjør.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #8 Skrevet 3. juni 2011 Ja kanskje jeg er rar, men har nå sett merkeligere spørsmål her!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #9 Skrevet 3. juni 2011 Nei, de hadde så klart ikke latt han stå i kulden. Men han kunne lett valgt noen andre, om han ikke ville ha en ekstra unge med på kjøpet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå