Gå til innhold

Blodig slimklomp, hjelp fort?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg leser på internett etter jeg fikk se en slim klump i bindet igår. jeg skal være 12 uker på vei ifølge kalenderen, men dette er usikkert enda. skal på UL til uken for å sjekke. Men jeg får ikke ro på meg etter jeg fikk se dette igår. Kan det ha skjedd en abort? Det er litt rosa utflod som har kommet i to -tre dager nå. å igår denne røde klumpen. Den/det var ikke stort, men jeg er virkelig bekymret for at det skal ha vært en abort.

 

Jeg har ikke store smerter i magen, kansje litt murringer av å til ,akk som en mens smerte. Hva burde jeg gjøre? Skal jeg ringe lege/jordmor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener det er forskjell på rosa utflod og rødt, friskt blod. Sistnevnte er sjelden et godt tegn.

 

Om det har skjedd en abort eller ikke vil du ikke få svar på før du har vært på UL, ellers så vet du det.

Om du begynner å blø frisk blod, som også kan inneholder klumper, eventuelt at du får sterke smerter bør du kontakte lege/legevakt og få UL litt tidligere. Vet ikke når denne uken du skal.

 

Rosa utflod kan også bare bety at noen av de tynne blodårene i skjeden har sprekt. De er ekstra skjøre akkurat nå, og går fort hull på spesielt ved samleie om en ikke har god nok fuktighet.

 

Lykke til!

Håper det går bra for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Jeg leser litt på andres innlegg om noe av det samme. Blir litt mer beroliget av noe av det som står, men også veldig usikker av mye.. Er fortsatt kjempe nærvøs. Har time i morgen, tirsdag. Nå har jeg hatt brunt utflod i 4 dager, de klumpene ser ut som tynne mørke "tråder" Vet liksom ikke hva jeg skal tro om de. Men klumper høres /ser veldig skummelt ut syns jeg, da tenker jeg abort med en gang. Jeg har ikke hatt noen symptomer i graviditeten, bare litt mer tissing føre jeg begynte blø, da var jeg også oppe på natten å måtte tisse. Nå har jeg ikke det lenger heller, å har en grusom sterk følelse av at det er skjedd en abort :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet så veldig godt hvordan du har det. Vi har vært gjennom litt forskjellig selv.

Og det eneste som gir sikkert svar er UL timen i morgen og det er lenge og vente. Heng ut!

 

Jeg kan ikke si annet enn at jeg håper det går bra!

Så skal du vite det at om det ikke gjør det, så er det fortsatt håp. Vi fikk endelig en frisk og rask gutt, tok bare litt lenger tid og noen ekstra forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gijenn! Vi såg liv! :D Det lever, men er vist bare 8 uker på vei, å med mine kraftige smerter å blødninger er det ingenting som er sikkert. skal derfor tilbake om ei uke:) Sitter bare å håper dette skal gå bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å få se liv, da!

 

Som jordmoren sa til oss, når vi var på UL etter å ha mistet 3:

"I dag gleder vi oss!"

 

Og det var det god grunn til, for han er en frisk og rask gutt.

 

Håper det går bra for dere, krysser fingre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen!

 

Da kom den dårlige nyheten:/

Med engang jeg kom hjem fikk jeg sterkere smerter og satt omtrent på do i ett sett. Jeg begynte blø noe kraftig og ut kom det to store klumper. Dette er nok slutten på mitt svangerskap. Dette var utrolig vondt og jeg er enda helt utslitt over alle smertene! Jeg håper jeg bare er uheldig denne gang, å at vi kan prøve igjenn så fort jeg har fått samlet meg sammen! Takk til dere alle som støttet meg. Men dette gikk desverre ikke bra for meg denne gang!

 

Håper alt er/går bra med dere:) Ingen fortjener dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var leit for dere!

 

Er helt enig med deg i at ingen fortjener det! Det virker bare så vondt og meningsløst. Samtidig så er det en skrekkelig påminnelse om at naturen velger selv ut sine overlevende.

 

Og jeg håper du tror meg når jeg sier at du setter enda mer pris på det når det faktisk går bra. Ønsker dere lykke til med videre prøving, så håper jeg at det ikke blir så lenge til en ny og levedyktig spire tar plass i magen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...