Gå til innhold

5 uker og redd for sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke noe for det.. Men jeg har blitt "redd" for å ha sex med sambo.. Er så redd for at jeg skal begynne å blø. Og deretter bekymre meg for å miste... Skal ikke være lett,,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er ganske vanlig å være redd jeg .. men det er ingen som helst fare for barnet at dere har sex :)

Skrevet

Takk for det :) Ja, de fraråder det jo ikke ;) Ellers er de flinke til fraråde om diverse.

HI

Skrevet

Sex er ingen problem, det som er vanskelig er div plager som kommer underveis som kan gjøre enkelte ting vanskelig :) Kos deg med sambo!

Skrevet

Hopp i høyet! Sex er på ingen måte farlig under graviditet, med mindre du ahr medisisnske særproblemer, som forkortet livmorhals el.l, Men om ikke du har fått beskejd om det,e r det ingen fare!

Vi hadde oss daglig, flere ganger om dagen og (ganske nyforelska;), da vi skulle få vår første! :) Helt frem til termin. Og det har folk gjort i tusener av år. Kroppen din er konstruert for å tåle det, og babyen ligger godt polstret også når den blir større.

Jeg opplevde også at jeg fikk utrolig stor lyst i svangerskapene, så for meg avr dte ikke spm om å holde igjen. kjør på, kom over skrekken!

Skrevet

Kjør på og glem den skrekken, for den er helt ubegrunnet. Det er like dumt som å være redd for å presse for mye når man sitter på do. (Egen erfaring. hihi)

Vær obs på at du KAN komme til å blø, men det vil ikke ha noe som helst med babyen og gjøre. Du må være klar over at du får forandringer i slimhinnene, og derfor kan blø litt i skjeden etter sex, akurat som du kan lettere blø fra tannkjøttet eller i nesa når du snyter deg. Så en liten frisk blødning rett etter sex er helt ufarlig det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...