Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #1 Skrevet 3. juni 2011 Jeg kan ikke noe for det.. Men jeg har blitt "redd" for å ha sex med sambo.. Er så redd for at jeg skal begynne å blø. Og deretter bekymre meg for å miste... Skal ikke være lett,,,
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #2 Skrevet 3. juni 2011 Tror det er ganske vanlig å være redd jeg .. men det er ingen som helst fare for barnet at dere har sex
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #3 Skrevet 3. juni 2011 Takk for det Ja, de fraråder det jo ikke Ellers er de flinke til fraråde om diverse. HI
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #4 Skrevet 3. juni 2011 Sex er ingen problem, det som er vanskelig er div plager som kommer underveis som kan gjøre enkelte ting vanskelig Kos deg med sambo!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #5 Skrevet 3. juni 2011 Hopp i høyet! Sex er på ingen måte farlig under graviditet, med mindre du ahr medisisnske særproblemer, som forkortet livmorhals el.l, Men om ikke du har fått beskejd om det,e r det ingen fare! Vi hadde oss daglig, flere ganger om dagen og (ganske nyforelska;), da vi skulle få vår første! Helt frem til termin. Og det har folk gjort i tusener av år. Kroppen din er konstruert for å tåle det, og babyen ligger godt polstret også når den blir større. Jeg opplevde også at jeg fikk utrolig stor lyst i svangerskapene, så for meg avr dte ikke spm om å holde igjen. kjør på, kom over skrekken!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #6 Skrevet 3. juni 2011 Kjør på og glem den skrekken, for den er helt ubegrunnet. Det er like dumt som å være redd for å presse for mye når man sitter på do. (Egen erfaring. hihi) Vær obs på at du KAN komme til å blø, men det vil ikke ha noe som helst med babyen og gjøre. Du må være klar over at du får forandringer i slimhinnene, og derfor kan blø litt i skjeden etter sex, akurat som du kan lettere blø fra tannkjøttet eller i nesa når du snyter deg. Så en liten frisk blødning rett etter sex er helt ufarlig det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå