Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #1 Skrevet 3. juni 2011 Noen som vet hvordan man gjør det? Jeg må overføre 5 Euro til ett land i Europa.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #2 Skrevet 3. juni 2011 Hvis du har en bank med litt ekstraservice, har de en egen skranke der det står overføringer til utlandet. Dette lærte jeg nylig :-) Men hvis du f.eks. har Postbanken tror jeg du sliter litt mer.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #3 Skrevet 3. juni 2011 Går det ikke ann å overføre på nettbanken? Jeg har postbanken ja. Hi
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #4 Skrevet 3. juni 2011 Hvis du klarer å angi riktig beløp i riktig valuta, og har riktig landekode og slikt, klarer du det nok.
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 3. juni 2011 #5 Skrevet 3. juni 2011 De fleste banker skal ha mulighet til å utføre utenlandsoverføringer i nettbanken. Men du må ha IBAN og SWIFT-kode for å gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #6 Skrevet 3. juni 2011 Iban nr og swift kode trenger du. En kan gjøre det på nettbanken til sparebank1vest og DNB
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå