♥gullegull08♥ Skrevet 3. juni 2011 #1 Skrevet 3. juni 2011 Hei, hodet mitt holder på å eksplodere av tanker og bekymringer. Har hele svangerskapet visst at det var risiko, pga blødende hematom i livmoren, disse har tømt seg og alt så nesten strålende ut..men det siste har tydligvis rivd hull i fosterhinnen oppdaget dette på ord.ul forrige fredag og var til en spesialist på mandagen som også sa at det var veldig lite fostervann. Hadde rundt den helgen merket mindre av spark og gikk med mye nedpress. Han trodde kanskje hodet til babyen blokerte utgangen så derfor var det litt vann igjen og dermed nedpress. Men hvor stort hull det er i hinnen vites jo ikke, så må vente helt til mandag for å få den endelige dommen...pga himmelspretten(han jobber man og tors).. Men har tatt det veldig med ro, drikke mye vann og om kveldene nå så er det mye knuffing og spark inni der Snakket med en jordmor idag fordi jeg engster meg mye pga infeksjonsfare osv nevnte det med mye spark og det var jo positivt uten men hun ville ikke gi meg falskeforhåpninger.. Merker heller ikke at det siver ut vann, men blør bittelitt pga rester etter hematomene så kan jo komme "skjult" sammen med det. Er bare i uke 20 så prognosene er dårlige..hadde jeg vært over 23 så hadde dei gjort mer for meg på sykehuset.. Noen som har erfaring med dette? både på godt og vondt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå