Gå til innhold

ang penger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arg..jeg HATER å ha lite penger.... men jeg skal ikke klage for vi HAR ikke det ..egentlig..... MEN denne måneden fikk vi en regning på 50 000 kr... og vi trodde den var på 40 000.. ( håndverker, og uforutsette ting under veggen...) så derfor har vi bare 2000 kr å leve av frem til neste fredag.... Går det greit??

Vi skal ikke så veldig mye spesielt.... vi har brød og noen middager i frysen...

arg..jeg kjenner jeg blir litt stresset når vi har så lite "buffer" lissom.. hva om noen må til legen? eller ungene trenger nytt regntøy.... Jeg misunner ikke de som lever sånn hele tiden! All ære til de som lever sånn hele tiden og er psykisk på plass..for jeg kjenner jeg sover dårlig og har det ikke bra..det blir utrygdt for meg...jaja...bare et hjertesukk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2000 kr på en uke? det er jo latterlig vist du klarer å bruke så mye! det er det jeg har igjen på lønna etter at alle regninger er betalt. og det skal holde en mnd! såå syns ikke synd på deg

Skrevet

øøh, du skal klare deg med 2000 kr i en uke!!!! barna trenger ikke akutt regntøy i uka som kommer! blir helt satt ut jeg.. er du virkelig liksom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...