Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #1 Skrevet 3. juni 2011 Min kjære elsker meg over alt på denne jord. Vi respekterer hverandre stort. Han vasker alle klærne, lager mat, står opp med barnet mitt og elsker det over alt. Han gjør alt for at jeg skal ha det bra. Han er intelligent, har en av landets beste utdannelser, høy stilling og en svært moden og reflektert mann. Vi samarbeider og løser ting sammen, han gjør virkelig alt for meg.. Elsker å pjuske meg i håret, massere meg, og er en ordentlig gentlemann. I tillegg er han uvanlig kjekk. Ser at mange jenter snur seg etter ham, men han bryr seg ikke. Han ønsker over alt å gifte seg med meg og få barn. Han har allerede planlagt frieri... GUD som jeg elsker ham!!))) Føler meg veldig heldig:))))
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #3 Skrevet 3. juni 2011 Syns dette hørts for voldsomt ut..Gjør du ingenting selv?? Hva er det for et liv?? Hadde aldri klart å leve sånn å ikke kunne bidra med noe selv! Men, bra at du trives med det da:) Jeg hadde gått på veggene vist mannen ikke lar meg gjøre ting selv..
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #4 Skrevet 3. juni 2011 Mener du at det er ingen ting igjen å gjøre når maten er laget og klærne vasket?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #5 Skrevet 3. juni 2011 Jo det er veldig uvanlig... Om noe virker å være for godt til å være sant, så er det gjerne det... Lykke til med å få drømmeprinsen i garnet...
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #6 Skrevet 3. juni 2011 "han gjør virkelig alt for meg." Du sier jo at han gjør alt for deg?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #7 Skrevet 3. juni 2011 He he, du får oppdatere oss om fem eller ti år....så får vi se om han fortsatt er like fantastisk!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #8 Skrevet 3. juni 2011 Dere er jaggu flinke på å prøve å ødelegge for folk som har det fint... ja, kanskje han forandrer seg etter en stund, har vært borti sånne selv.. perfekt første tiden og så kommer det andre sider. men det kan også hende at HI har funnet en skikkelig drømmemann Har selv vært så heldig at jeg fikk tilbringe noen år med en PERFEKT mann.. Han var kjekk (jenter snudde seg etter ham og han kunne fått hvem han ville omtrent), og personligheten var like bra.. Gjorde alt for meg og barnet (og neida, jeg gjorde mye selv også, fordi vi samarbeidet flott som et team , han ble ALDRI sint, kjeftet aldri, men hadde likevel sine meninger og var ikke redd for å si fra til andre om de behandlet noen urettferdig osv.. Kunne skrevet om ham i flere dager, hehe.. Han døde dessverre fra oss.. men jeg er overbevist om at vi hadde hatt det like fint ennå.. for makan til fyr har jeg aldri før eller senere vært borti. Håper dere også får det like fint framover HI
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #9 Skrevet 3. juni 2011 Min kjære elsker også meg over alt på jord, og vi respekterer hverandre. Vi praktiserer likestilling og deler på alle oppgaver. Dog er vi rause med hverandre; jeg bidrar mer når han er sliten, han bidrar mer når jeg er sliten. Vi er villige til å gå langt for at den andre skal ha det bra. Han er supersmart og veldig, veldig kjekk Han har ingen utdanning, men en god jobb der han tjener veldig godt. Vi skal gifte oss til vinteren og har to barn sammen Så med unntak av dette med at vi deler på ting og utdanningen til mannen din så vil jeg si vi ha det ganske likt. Tror ikke det å elske hverandre er så veldig uvanlig
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #10 Skrevet 3. juni 2011 Å elske hverandre, behandle hverandre godt og dele på abeidsoppgavene bør være normalen. Det virker kanskje spesielt å ha det slik om en leser her inne, men innleggene her inne er ikke normalen i hverdagen, tror jeg. Folk skriver inn her med bekymringer, trenger støtte i krangel og lignende. Det er ikke så mange som skriver for å fortelle at alt er bra.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #11 Skrevet 3. juni 2011 Jeg er nyskjerrig på hva landets beste utdannelse er.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #13 Skrevet 3. juni 2011 det kunne jeg likt å visst også. Så vet jeg hvilken linje leg skal legge meg på liksom
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #14 Skrevet 3. juni 2011 HI her. Denne mannen har jeg kjent siden jeg var liten, så jeg betviler at han etter 20 år plutselig forandrer karakter. Jeg trodde selv at det var umulig å være så lykkelig, nettopp fordi jeg ikke ante at slike følelser eksisterte i mitt følelsereportoar. Han får frem det beste i meg. Han får frem en ro og harmoni i livet mitt. Han gjør så overflatiske ting ikke trenger å erstatte mangler jeg tidligere har følt. Han elsker meg for meg, for hele meg. Og han sier og jeg tror også, at dette gjelder motsatt. Vi ser hverandre, og slipper uovernsstemmelser i form av diskusjon om gjøremål etc. Og selvfølgelig gjør jeg også masse. På en måte er det skummelt, for om jeg mister ham _vet_ jeg at jeg aldri vil få det på samme måte igjen. Han er unik! Det med utdannelse var kanskje flåsete sagt, men var ment for å statuere et eksempel. Han er utdannet lege, og har fått en høyere stilling nå nylig.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #15 Skrevet 3. juni 2011 Det går sikkert an å ha det sånn! Jeg har det ikke sånn og min erfaring er også at når ting virker for godt til å være sant , så er det som regel det. Men jeg har et vennepar som lever livets glade og harmoniske dager, så det går an å treffe den rette! Lykke til på reisen:)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #16 Skrevet 3. juni 2011 Da tror jeg jeg vet hvem mannen din er.. sjekk mobilen hans, du.. han driver å sender meg amorøse meldinger..
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #17 Skrevet 3. juni 2011 Det GÅR an å ha det slik... Og vi har hatt det sånn, dette også ganske lenge. Man bare vet når man har truffet den rette. Selv trodde jeg med min forhenværende at det var den rette, men du og du, man kjenner det når den rette dukker opp. Og takk:)) Amorøse meldinger: Vær glad på andre sine vegne, tenk positive tanker og det positive vil gro:) Klem fra meg =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå