Sørlandsmommy Skrevet 3. juni 2011 #1 Skrevet 3. juni 2011 Kjøleskapet ser ikke ut inni og nå må det til pers! :-) Men er litt nysgjerrig på hva dere vasker kjøleskapet med..? Tenker alltid at jeg burda bruke noe annet... :-)
Maia&Mathias <3 Skrevet 3. juni 2011 #2 Skrevet 3. juni 2011 Jeg bruker bare zalovann jeg! Kan jo ikke bruke noe som lager så mye lukt og zalo tar jo d meste...
Huleboer nov 2011♥ Skrevet 3. juni 2011 #3 Skrevet 3. juni 2011 Jeg blander en bøtte med salmiak og grønnsåpe når jeg vasker kjøleskapet. Forsvinner det ikke da sitter det for alltid
ღMaritpusenღ Skrevet 6. juni 2011 #4 Skrevet 6. juni 2011 Jeg sprayer bare med jif kjøkken jeg, og vasker av med varmt vann.
*tobarnsmamma*i*august* :-) Skrevet 6. juni 2011 #5 Skrevet 6. juni 2011 Jeg vasker det med klorin og zalo. Funker veldig bra, og det blir skinnende rent:-)
trinity83 Skrevet 6. juni 2011 #7 Skrevet 6. juni 2011 Jeg bruker faktisk Domestos og varmt vann. Les på baksiden av flaska, så står det blandingsforhold der. Etterlater ikke noe sterk lukt, og fjerner bakterier.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 6. juni 2011 #8 Skrevet 6. juni 2011 En liten blanding av salmiakk og zalo =) Funker som bare det =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå