Gå til innhold

Dere som har peil på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir lagt ut bilder av barna mine, noe jeg misliker svært. Har tatt det opp med vedkommende som selvfølgelig nekter å slette de. Hva kan jeg gjøre for å få de slettet. Har jeg noen rettigheter...???? Er selv ikke på face

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gud å frekk!!!!!! Vet ikke helt åssen rettigheter du har men du kan ihvertfall kreve at d ikke skal være noen navn knyttet til bildene. Og jeg ville absolutt holdt meg unna den personen som nekter å ta de bort igjen, bra venn liksom!!

Skrevet

Det er det værste jeg har hørt! Har noen andre lagt ut bilder av mine barn på facebook hadde rett og slett blitt forbannet!!!! Jeg skjønner godt at du misliker dette! Jeg har facebook, men ønsker ikke å ha bilder av barnet mitt der.. Å det må andre respektere! Synes det er forkastelig at det blir lagt ut bilder av andre uten at folk spør vedkommende om det gjelder barn og/eller voksne..

Folk må begynne å vise litt nettvett! Jeg har gitt konkret beskjed til alle at; skal de ta bilder av barnet mitt skal det ikke havne på internett! Et barn som ikke kan bestemme selv skal ikke bli misbrukt og eksponert på denne måte..

Og du har rettigheter! Sjekk ut datatilsynet.. Vet at det er noe som kalles "slett meg" hvor folk får slettet uønsket data, bilder etc om seg selv.. De kan nok en del om lovverk osv.. Dette må du sjekke ut for du har rettigheter :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...