Gå til innhold

Hei dyrevernere på denne siden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

...jeg ser det ligger en reklame her for bjørneparken.

De avler frem bjørnunger for sesongen, som er så søte å se på og drar inn masse ekstra penger, for så å avlive dem etterpå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva ønsket du å oppnå med dette, HI?

Skrevet

Minne om den samme diskusjonen som foregår hvert år når det gjelder disse små søte bjørnungene. De får en eller to unger, barna som besøker parken får være med og bestemme navn, parken har en søt attraksjon hele sommeren og til høsten blir de avlivet.

Nei til dyr i bur

Nei til pels

Nei til dyretesting

Nei til sirkus

Ja til frihet og verdighet for dyra

Så hva tror du jeg ønsker å oppnå?

Skrevet

Dette visste jeg ikke. Skal ihvertfall ikke sette mine bein i denne parken... Hvem faen ønsker å støtte noe sånt med å betale inngang ? Blir kvalm

Skrevet

Hvordan kan du være så sikker på det HI?

Skrevet

Fordi de ble intervjuet om problemstillingen i avisen for noen uker siden. Det er ingen hemmelighet. Dyreparker i Norge er åpne om dette.,

Skrevet

Det stemmer nok dette ja, dette har forekommet i over 10 år så det er ikke noe nytt. Flott at du satt lys på det her inne HI! :o)

Skrevet

Det er ikke OK å drive bruk og kast av dyr! Setter ikke mine føtter i den parken.

Skrevet

Da kan du ikke sette din fot i noen dyrepark i Norge. Alle gjør det.

Skrevet

Tja,nå er det val sundt for dyrene å få avkom.Det beskytter mot bla livmorkreft og brystkreft.

Når er det bjørner vanligvis blir avvent da?

Skrevet

Om bjørnene blir slaktet og kjøttet somgt til restauranter og skinnet til noen som trenger det er det vel ikke noe værreenn oppdrett av andre dyr vi spiser? Hovedsaken er at yrne har det bra mens de lever.

Skrevet

A-magasinet hadde også nylig en sak om dette. Den informasjonen fra hjemmesidene over her var jo veldig utopoisk. Det er ikke lett å få omplassere bjørner, og de fleste blir avlivet. Det er ikke tvil om at det finnes langt mer kritiske røster der ute enn den som kommer fram på Bjørneparken sine nettsteder.

Å få barn er ikke et resultat av trivsel, men et resultat av parring og instinkter. At en binne aborterer dersom hun mistrives i fangenskap er ikke nødvendigvis hele sannheten.

Skrevet

Amen og takk til HI som tar opp dette!!

La dyrene leve for sin egens skyld, ikke for å lide mens de underholder oss mennesker. Oppfordrer alle foreldre til å tenke seg om før dere tar med barna til denne type dyreparker + sirkus med dyr etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...