Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #1 Skrevet 2. juni 2011 Er det noen som vet om det skal være planleggingsdag i barnehagen imorgen? Er det likt i alle barnehager? Har akkurat fått meg praksisplass i barnehage så har ikke fått ukesplan ennå. 3 av venninene mine har barn i forskjellige barnehager som har stengt imorgen. Hadde vært litt kjekt å vite om jeg skal på jobb imorgen eller ikke. Bor i østfold hvis det har noe å si.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #3 Skrevet 2. juni 2011 Noen barnehager har planleggingsdag i morgen, andre har ikke. Vi har ikke.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #4 Skrevet 2. juni 2011 Her er det planleggingssdag imorgen:) Men de som jobber der skal jo uaansett da....
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #7 Skrevet 2. juni 2011 Jeg bor i Lier, og her har mange barnehager planleggingsdag i morgen.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #8 Skrevet 2. juni 2011 "Men de som jobber der skal jo uaansett da." Hahaa. Det tror du? Tror du det er tilfeldig at de legger planleggingsdagene til "inneklemte" dager? Dette er langhelg for de ansatte.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #9 Skrevet 2. juni 2011 Vi bor også i Oslo og her har barnehagen stengt i morgen. Jeg trodde også at det var planleggingsdag, men det er visst bare fri fordi det er en inneklemt dag. Dette er en privat barnehage.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #11 Skrevet 2. juni 2011 Jeg bor også i Lier, men her er det åpent i morgen og planleggingsdag mandag og tirsdag neste uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå