Gå til innhold

Dere som har alarmsystem..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere ransalarm? Synes ikke alarmsystemet gir noen som helst trygghet uten ransalarm jeg..har bodd en uke hos noen som bare har vanlig alarm og det er nesten så jeg synes det er bortkastet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VI har panikk-knapper på selve boksen, men det skal jo mye til å klare å trykke inn den hvis man er bindt fast i stua....

 

Men, jeg har alarm sånn at vi slipper å komme hjem til ribba hus når vi er på ferie. Billigere forsikring er det også

Skrevet

Ja, ser det poenget..jeg bare føler meg så mye tryggere med ransalarmen min. Ikke kostet den mer heller.

Skrevet

Hva slags ransalarm er det snakk om da?

 

 

Skrevet

Joda, sikkert vært greit det og,men.... orker ikke tenke så mye på det :) Når jeg er alene hjemme har jeg på alarmen på døra og i kjelleren, og når mannen er hjemme har jeg han. Sort belte i karate ;)

Skrevet

Har bare en sånn knapp på nøkkelknippet som tilkaller politiet hvis man holder den inne lenge nok. Føler det er en viss trygghet. Har vært mye overfallsran her i det det siste

Skrevet

Hvor får man tak i en slik alarm? Er det et tilbud politiet har, eller går det via Sector/Securitas o.l?

Skrevet

Dytter denne litt jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...