Gå til innhold

Jippiiiiiiii :D


palomino

Anbefalte innlegg

Nå er jeg 12 uker og på vei til 2. trimester. Måtte bare spre gleden min videre :)

I morgen skal jeg på min andre kontroll hos legen. Blir spenende, kanskje jeg kan få høre hjertelyd?? Åhhh.... håper det...

 

 

Ha en fin uke videre alle sammen...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hadde egentlig skrevet litt feil... mente at jeg er i uke 12 og på fullfart mot 2. trimester.... (Bare 4v dager igjen) Ble visst litt over ivrig i skrivinga...

 

Alt gikk bra hos legen. Ho prøvde litt å høre etter hjertelyd, men mente at det var litt tidlig enda. Så ho prøvde ikke så mye, derfor fant ho den ikke heller..... Men men... ble ikke stressa av den grunn. Neste gang kommer vi til å høre den iallefall....."Den som venter på no godt på ofte vente litt lengere".... heter det jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fort gjort :) nå er vi uansett så nære 2.tri, så føler meg ganske trygg :)

Jeg var hos legen på mandag, han prøvde ikke i det hele tatt å finne hjertelyd. Men så var jeg på ul på onsdag og fikk se fosteret og høre hjertet :)

Lykke til videre, masse å se frem til videre nå :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra!!! :D

 

Jeg var 12+0 på tirsdag, og hadde min første svangerskapskontroll på mandag. Legen kjente ikke på magen, eller forsøkte ikke å høre etter hjertelyd, men siden jeg har vært på ultralyd, og har babydopler hjemme som jeg hører med orket jeg ikke mase om det. :P Jeg vet at alt sannsynligvis er bra. :) Skal ha min andre svangerskapskontroll 25. juli. Og skal på ordinær UL 18. juli. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jipppiiii :) Jeg velger å dele denne gleden ! Jeg er i dag 12+1, og det føles bare så utrolig deilig ! Vi var på tidlig ultralyd for nesten to uker siden hvor vi fikk sett en liten aktiv krabat, så har for så vidt vært "trygg" en liten stund, men det føles likevell herlig å ha "bikket" de 12 ukene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse til dere alle og gratulerer til meg også! Er 12 uker i morgen, mandag, og i dag kom jeg endelig ned på under 200 dager igjen til terminen! Jeg var til første kontroll hos legen for et par uker siden, men siden jeg har bakover-vendt livmor var det ingjen vits å prøve å finne hjertelyd da. Jeg har fått time til ul når jeg er 21+3. Hadde egentlig fått en tidligere time, men da er jeg borte på ferie. Synes det er veldig lenge å vente, så nå vurderer jeg å prøve å få meg en time til privat ul der jeg skal på ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes. 13+0 i dag! :) Herlig! Gleder meg til å få innkalling til ultralyd i posten! Det blir neste sjekk om babyen har det fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer til oss alle sammen... Dette er tiden for å¨kose oss masse. Tenk nå er vi 3 mnd på ei aallerede. Tida har gått veldig fort. Nå kommer snart Sommeren med ferie og masse ting som skjer pleier jo alltid å gå fort av gårde og svishj så er det høst og skole og barnehage igjen for søskena i familien (for oss som har barn fra før). Høsten blir jo en veldig spennde tid for oss her inne i desemberklubben. Da begynner vi å kunne kjenne bevegelser og alt det der :D Åhhh for en deilig tid vi har fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...