Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #1 Skrevet 2. juni 2011 Hvis man er gravid, har tatt silikon i brystene og ikke vil amme. Kan man stoppe melkeproduksjonen på noen måte? Og vil det gjøre at puppene ikke blir "ødelagt"? Er klar over at ikke ammingen ødelegger puppene. Får jeg noen spydige og usaklige kommentarer, så svarer jeg ikke..
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #2 Skrevet 2. juni 2011 Vet ikke hva du mener med ødelagt, men brystene forandrer seg når du blir gravid pga hormonendringer. Ja, melkeproduksjonen kan stoppes medikamentelt.
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 2. juni 2011 #3 Skrevet 2. juni 2011 Jeg har selv silikon, og skal ikke amme. Jeg har muligheten om jeg vil, men jeg har valgt at jeg ikke vil amme denne gangen. Vi som absolutt ikke vil amme kan få tabletter på sykehuset etter fødselen som stopper melkeproduksjonen. Puppene vil vokse litt under svangerskapet. Mine har allerede vokst en cup, men de vil ikke vokse mer etter fødselen.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #4 Skrevet 2. juni 2011 Hm.. Ok. Nei, jeg mener vel egentlig ikke ødelagt da. Mener at sånn som før jeg ble gravid hadde jeg faste og fine pupper. Og men nå er de nesten helt "tomme", flate og ikke fine i det hele tatt:( Så lurer jeg på om det samme skjer hvis man har silikon, og om det går an og gjøre så det ikke skjer. Men uansett, takk for svar. HI
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #5 Skrevet 2. juni 2011 Ok:) så bra at man kan få velge selv altså. Tusen takk for svar:) HI
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #6 Skrevet 2. juni 2011 Jeg ville nok satt babyen foran mine egne forfengelighetsbehov, det er ikke snakk om lange tiden. Utseendet kan du fikse på senere, når du ikke skal ha flere barn. Eller rett og slett jobbe med selvbildet allerede. Da slipper du til og med narkose med eventuelle ringvirkninger.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #7 Skrevet 2. juni 2011 Problemet er ikke ammingen, men at brystene vokser så mye under svangerskapet. Dette vil medføre at huden blir strekt og man får litt slappere bryster i etterkant.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #8 Skrevet 2. juni 2011 Jeg har silikon og jeg valgte å ikke amme. Ikke pga faren for at puppene skulle bli ødelagt, for det vet jeg dem ikke gjør. Amming er bare ikke noe for meg. Fikk to tabletter etter fødsel som skulle stoppe melkeproduksjon. (jeg hadde forresten ikke fått noe melk i det hele tatt i dem gjennom hele svangerskapet.. ) Hukser ikke hva tablettene hette, men du kan selvfølgelig velge helt selv om du vil amme eller ikke Ikke hør på all drittslengingen til andre. Min unge er nå 9 mnd, og har aldri smakt pupp. Han er frisk og rask, og har sovet natten gjennom fra han var 4 uker, det er deilig det!!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #9 Skrevet 2. juni 2011 Men grunnen til at jeg ikke vil amme er ikke fordi jeg er redd for og få puppene ødelagt. Det er fordi det var et mareritt sist gang, og jeg fikk en fødselsdepresjon mye p.ga dette. Og den var lang og vond:( vil ikke risikere og gå igjennom det igjen. Ihvertfall ikke når jeg egentlig i utgangspunktet bare vil ha et barn. ( men skal ha et til fordi jeg ikke vil bli stemplet som egositisk, eller at barnet mitt skal bli ensomt) Når det er sagt. Så er det sånn at jeg gidder ikke og ta silikon før neste barn hvis graviditeten "ødelegger" puppene mine uansett uavhengig om jeg skal amme eller ikke. Da vil jeg heller vente..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå