Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #1 Skrevet 2. juni 2011 Dustekjærring! Håper de finner ut SNART at hun bærer Pelles barn!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #4 Skrevet 2. juni 2011 Helt enig, men noe av hva hun gjør er litt morsomt..
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #8 Skrevet 2. juni 2011 hehe ja skal ikke være lett nei drittmoro med hotel cæsar...giiid om jeg kunne vært med å spille der. men bor i vest agder så ikke så lett for de folka å ha meg der om jeg ikke flytter.... hadde jeg vært eva å dem så hadde jeg lyttet mer til tlf samtaler osv for hun er jo ikke mye god det kvinnfolket ! hehe men en serie er jo slik for da hadde det jo ikke vært gøy om ting løste seg med en gang heller
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #9 Skrevet 2. juni 2011 Lurte virkelig på hva jeg hadde gjort nå! hehe.. Hilsen Cathrine
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #10 Skrevet 2. juni 2011 ja du har lagt egget du nå du må være litt mer snill med folka rundt deg altså !!! hehe
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #11 Skrevet 2. juni 2011 Jupp, dette måtte jeg jo inn og sjekke hva var for noe! Hilsen en annen Cathrine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå