Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #1 Skrevet 2. juni 2011 Er det for å vise omverdenen at dere har råd til slikt? Fordi dere ikke gidder å vaske selv? Eller fordi dere ikke har tid med fulle jobber og små barn? andre grunner?? Vi har vaskehjelp. Jobber relativt fulle stillinger begge to,og har en liten gutt. Venter et barn til. Jeg har fri en dag hver uke, men da velger jeg å ha vaskehjelp den dagen, slik at jeg slipper å vaske huset og heller ha sønnen hjemme fra b.hagen slik at vi kan kose oss sammen. Har fått mange kommentarer fra familie/kollegaer på at det er råflott å betale 350kr i uka for at noen skal komme og vaske, når jeg uansett er hjemme....
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #2 Skrevet 2. juni 2011 ja da får de synes det er råflott, jeg synes det er bra at folk prioriterer barna fremfor vasking selv om de har mulighet til det. Vurderer det selv og
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #3 Skrevet 2. juni 2011 Fordi ingen av oss føler for å prioritere husvask, tid sammen med barna er viktigere. Fordi vi har råd til å sette bort oppgaver vi ikke liker å gjøre, har ingen ting med å vise andre. Det at vi har vaskehjelp er ikke noe vi annonserer, akkurat. Men det er ikke hemmelig heller. Fordi det blir klart mindre krangling om husarbeid når hovedvasken blir gjort mens vi er på jobb fredager. Fordi det er hyggelig å ha rent hus til helgen, uten å måtte stresse med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå