Gå til innhold

Bare for gøy:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var det siste nye kosmetikk eller sminkeproduktet du kjøpte og ble skikkelig fornøyd med? Og et du ble skuffa over?

Det siste jeg kjøpte var Bioderma Sensibio H2O fra apoteket som er en sminkefjerner/ansiktsrens. -Fantastisk effektiv og god for huden! Og rougen Miracle Touch creamy blush fra Max factor i fargen Cardinal, som gir supersøte "rosie cheeks".

Kjempeskuffa over mascaraen jeg kjøpte dra L'oreal Million Lashes, den i gullpakning. Den klumper og kleber vippene sammen og er et mareritt å få av. Ikke fin på heller, uansett hvor mye du jobber med den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytter* tror det kan komme til nytte

Skrevet

Shiseido foundation og dior mascara. Er en bankers :D

Skrevet

claerins sitt ansiktspudder, som gir litt farge i aniktet, kjempe fornøyd med det fordi det snart er 9 mnd siden jeg kjøpte det og det er ikke i nærheten av å bli tomt enda! =) å mascaraen lancome hypnose drama :)

ikke fornøyd med mascaraen fra L'oreal , den dobble røde og hvite, husker ikke hva den heter, men den er umulig å få av, river av flere øyevipper når den skal av!

Skrevet

ELSKER min flytende mineral foundation fra Maybeline :)))

Skuff: Lancome sine mascaraen

ELSKER helena rubeinstein gullmascara.. husker ikke hva den heter!

Skrevet

Den røde og hvite fra Loreal er jo genial. Eneste som fjerner den er vann over 37 grader, og da faller den lett av i flak.

Har du brukt kaldt vann elle sminkefjerner skjønner jeg at du har slitt med den.

Skrevet

Touche Eclat fra Yves Saint Laurent!!!

guuud for en herlig sak!!

kan ikke leve uten den lenger!

og jeg har overhodet ikke vært avhengig av sminke.

men denne var så bra at jeg bare måååå ha den! ;)

fakta:

Tryllepennen Touche Eclat fra YSL er en lysreflekterende concealer som kan brukes både til å nøytralisere og å fremheve. Bruk den som concealer under øynene for å skjule mørke ringer, ved nesevingene for å skjule ujevnheter eller som highlighter for å fremheve kinnbeina. Et lite, men effektivt tips er å påføre Touche Eclat innerst i øyenkroken og mellom øyenbrynene for å åpne blikket og fremheve øynene.

Skrevet

Lenge siden jeg var fornøyd med noe sminke, men bruker hypnotise mascare fra Lancome som jeg er ganske fornøyd med.Sheer cover var skikkelig dårlig, så det anbefaler jeg dere ikke å kjøpe

Skrevet

HI : Ang den mascaraen fra Loreal så var jeg drit misfornøyd med den til å begynne med jeg også, så la den bort i noen mnd, trodde jeg hadde kastet den men.. Så når jeg hadde gått tom for den jeg vanligvis bruker (masterpiece - den svarte fra max factor) prøvde jeg den igjen.. Og WOW! Nå var den plutselig drit bra! Kan jo være at vippene er i forskjellige vekstfaser at de tok til seg bedre eller noe.. Eller bare det at mascaraen hadde ligget og godgjort seg? ;)

Skrevet

Fornøyd med : Isadora (High Performance) foundation! Sitter veldig bra, og ser ikke kunstig ut.

Ikke fornøyd med: MaxFactor smoky eye effect (øyenskygge-pen)

Den er veldig fet for det første, så det blir striper over øyelokkene etter veldig kort tid.. Lekkert!

Skrevet

09:54 Må si meg enig med deg! Syns den var lett å få av som bare det jeg, i dusjen eller med varm, våt klut! Får deee lange vippene av den også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...