Gå til innhold

Nygravid, og mulig jobbytte


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva om jeg blir sykemeldt i svangerskapet? Vil det ha noe å si for videre ansettelse, særlig mtp prøvetid osv. Dette er en fast stilling, men dersom jeg skulle bli sykemeldt tidlig, kan jeg da bli sagt opp? Vet jo ikke om jeg i det hele tatt for tilbudt jobben, men jeg tror det er en god sjanse for at det skjer. Veldig surt å si opp en stilling, for så å risikere å bli arbeidsløs. Det er et veldig vanskelig marked i mitt yrke, så jeg kaster meg nå over den ene stillingen jeg har sett annonsert på et år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...