Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #1 Skrevet 2. juni 2011 er Sparebanken Vest en egen type bank ? har denne banken noe forbindelse til dnb nor bank osv...? hvilke banker er ikke i streik ? jeg har en lokalbank som er selvstendig bank. har 3-4 ulike kontorer i ca 4 kommuner rundt der jeg bor. Heter Listerregionen....
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #2 Skrevet 2. juni 2011 ikke si at Dnb nor skal ut i streik?? da sliter jeg husleia kommer i streiken den da
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #3 Skrevet 2. juni 2011 har ikke peiling..og jeg kan jo ikke ringe banken i dag å høre heller for det er jo helligdag !.... hmm hi
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #4 Skrevet 2. juni 2011 https://www.spv.no/om-oss/nyheter/2011/0601_varslet_streik_i_norske_banker_fra_7_juni/
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #5 Skrevet 2. juni 2011 Altså, blir det streik blir alle sparebanken vest kontor stengt.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #6 Skrevet 2. juni 2011 Holy macaroni ! Dette har jeg ikke fått med meg. Ikke betale med kort, det er jo krise. Men jeg har Eurocard, og det kan vel brukes ?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #7 Skrevet 2. juni 2011 da vil det si at det bare er DEN type bank som streiker ja ? hi
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #8 Skrevet 2. juni 2011 Har forstått det sånn at man IKKE kan bruke kort hverken i minibanker eller butikker. Har man regninger man vet forfaller de nærmeste dagene, så kan man legge dem klar i nettbanken, da vil de bli betalt. Så jeg ville nok sørge for å ha litt cash. Men tviler på at streiken blir særlig langvarig...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #9 Skrevet 2. juni 2011 jaha ! og da gjelder det ALLE bankene altså ? *forvirret* hi
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #10 Skrevet 2. juni 2011 Alle banker kan bli berørt. Står beskjed både på nettbanken i nordea og sparebank1
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #11 Skrevet 2. juni 2011 Hvis det blir streik, så er det finansforbundet, m.f. som streiker. Dette vil da ramme de bankene som har medlemer her, dvs de fleste. Men det er ikke bestemt at det blir streik enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå