Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #1 Skrevet 2. juni 2011 De er aldri ute. Selv ikke når været er super. De flyttet inn for 8 md siden og da fortalte hun at hun hadde en baby på 6 md. Da jeg ikke har sett h*n i de hele tatt trodde jeg inntil i går at jeg hadde hørt feil. Men da så jeg barnet ute for første gang. Hun er hjemme med 2 barn og aldri er de ute å leke i hagen. Selv er jeg sykemeldt og derfor også hjemme hver dag. De må da være vampyrer ikk? :-)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #2 Skrevet 2. juni 2011 Jeg tør være bombastisk her og påstår at de nok ikke er vampyrer.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #3 Skrevet 2. juni 2011 Sikker på de ikke er troll? De sprekker jo i sola...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #4 Skrevet 2. juni 2011 Hvordan kan du være så sikker? Hvilke vesner tåler eller ikke dagslys. Kanskje de bare er homo lysskjy eller homo lat :-)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #5 Skrevet 2. juni 2011 Kanskje det er meg som er troll, men jeg sprekker jo ikke i sola- litt rød kanskje men ikke annet:-)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #6 Skrevet 2. juni 2011 Kunne nesten vært mine naboer. Jeg flyttet inn her for 2 år siden og for en uke siden fikk jeg høre at naboene har tvillinger på 3 år. Har ALDRI verken hørt eller sett unger i nabohuset. Mystisk....
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #8 Skrevet 2. juni 2011 Stakkars barn som ikke får vært ute. Syns oppriktig synd i barn som aldri får være ute før de begynner i bhg.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #9 Skrevet 2. juni 2011 Sånn er naboene våre også... har aldri sett dem. Bare en gang og da satt de i en bil og rullet ned vinduet litt så vi fikk sagt hei fort.. Vi har nå bodd ved siden av dem i snart 1 år. De har tre små barn og er hjemmeværende. Jeg er også hjemmeværende og ute hele tia så de er virkelig ikke ute..hehe
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #10 Skrevet 2. juni 2011 Da "håper" jeg dem er syke. Uff, det hørtes fælt ut men regner med du skjønner hva jeg mener. Vet også desverre noen tilfeller av sånt og jeg syns faktisk det er på grensen til svikt for å være ærlig. Var selv hjemmeværende til barnet var 2 år og han var ikke fylt året engang da jeg fikk høre fra naboene at de syns jeg var så mye ute med barna hehe. Skal en ha barna hjemme må en også ha opplegg for det. I ekstreme tilfeller mener jeg at foreldrene burde tvinges til å ha barna i bhg om de ikke selv gjør noe aktivt med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå