Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #1 Skrevet 2. juni 2011 Hei!! Jeg har silikon innlegg men ikke mye, satt det inn etter nummer tre for å fylle litt, de er naturlige og små innlegg. Jeg ønsker å amme og tenker litt på om det kan være et ønske jeg ikke får oppfylt. Jeg lekker fra brystene nå i uke 30 og jordmor sa at mange klarer å amme, men de som har store innlegg har lite plass til melkekjertlene. Jeg har god ikke mye innlegg derfor har jeg et håp.' Er det noen med erfaring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå