Kari K. med to søte små Skrevet 2. juni 2011 #1 Skrevet 2. juni 2011 Jeg fikk negativ test i dag, og jeg var så sikker på at jeg er gravid. Vært litt uggen i det siste, pluss at jeg har hatt mange av tegnene jeg hadde med førstemann. Men kanskje det bare var ønsketenkning? 1 pp, så da blir det nye runde av.Jeg venter mensen i morgen viss det har noe å si. Jeg lever fortsatt i håpet om at jeg kan være gravid, må inrømme det.
♥Jente 2008 + gutt 2011♥ Skrevet 2. juni 2011 #2 Skrevet 2. juni 2011 Fikk negativ test på IKM begge svangerskapene. Testet positivt tre-fire dager senere.
vårbarn75 Skrevet 3. juni 2011 #3 Skrevet 3. juni 2011 Jeg fikk flere negative tester, før det dagen før forventet mens slo ut positivt. Sto på testene at man kunne teste tidligere, men mine ble negative likevel. Nå er jeg 6 måneder på vei. Lykke til!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 3. juni 2011 #4 Skrevet 3. juni 2011 Har fått flere negative tester begge de siste gangene. Den ene neg testen er nå en jente på to år, den andre er jeg 36 uker på vei med!
Mamma i lykkerus Skrevet 3. juni 2011 #5 Skrevet 3. juni 2011 Jeg visste jeg var gravid, var iallefall veldig sikker. Testet negativt to ganger selvom puppene var ømme og kroppen oppførte seg gravid. Men på tredje testen var krysset så blått som det kunne bli!
Bolla med 2 små <3 Skrevet 3. juni 2011 #6 Skrevet 3. juni 2011 I forrige svangerskap fikk jeg symptomer veldig tidlig, så testet allerede i uke 3 med negativt resultat.. 2 uker etterpå var det positiv test
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå