korsakoff Skrevet 2. juni 2011 #1 Skrevet 2. juni 2011 SKulle fått TR i dag. Kom noe rosa utflod på mandag. Blødning i går, nesten helt borte nå. I går var det helt reint friskt blod (med noen millimeterstore klumper i (beklager detaljene)). I dag er det lille som kommer ganske slimete og rødbrunt. Har hatt SKIKKELIG vondt i ryggen/magen på høyre side. Har kjentes ut som menssmerter, bare mye mye vondere enn jeg pleiere å oppleve dem.. Har også hatt mye luft i magen og humørsvingninger (så det kan jo ha vært enten pms eller en graviditet). Det jeg lurer på er, var dette en festeblødning, en kort mens eller en SA? Tok en graviditetstest på mandag, men den var negativ. Tenker å teste igjen til helgen, dersom jeg ikke fortsetter å blø utover dagen i dag. Hadde likevel vært greit å fått noen synspunkter sånn mens jeg venter :-p noen som har vært borti lignende?
apr 07,apr 08 ,Okt 10,prøver Skrevet 2. juni 2011 #2 Skrevet 2. juni 2011 ja! Holder på å bli gal! Jeg har og hatt en typisk festeblødning. ingen tr den 15 og negativ test. det var kun litt rosa slim og litt brunt på papiret. de siste 4 dagene skikkelig vondt i magen. har kvalme o morgen osv. var hos legen og tok en blodprøve.. så får vi se på mandag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå