Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 Har vel tatt "tusen" tester, siden jeg tok ut spiralen i november, og ble utrolig overrasket da det var TO streker på den. Krysser nå bare fingrene på at dette svangerskapet går lettere enn de to forrige, plagdes mye med bekkenet i det siste svangerskapet og i ettertid (ungen er 5 år), og har vært slapp og svimmel i begge svangerskapene. Hadde egentlig ikke tenkt å ta noen test nå, for er ganske lei av å bli skuffet over negativ test, men hadde to tester liggende hjemme. Og i går var jeg så svimmel av å gå i trapper, og har i de siste dagene hatt vondt i magen etter å ha spist mat, så bestemte meg at det var greit å ta en test. Bekkenet og ryggen plages jeg med til vanlig så der merker jeg ikke forskjell. Måtte bare få det ut :-)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 Gratulerer:) Kos deg og nyt den voksende magen:)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #3 Skrevet 1. juni 2011 Gratulerer med BIM! Og lykke til i tiden fremoer
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #5 Skrevet 2. juni 2011 Så gøy! husker den følelsen gratulerer messe og kos deg!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #6 Skrevet 2. juni 2011 GRATULERER!!!!!!!!!!! ;D Kos deg masse fremover!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå