Gå til innhold

Vi kan ikke sove sammen. :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at babyen ble født måtte vi innse at det ikke går å sove i samme seng mer, Siden babyen må være på samme rom som meg, og mannen både snorker som et godstog og er så var for lyder at han ligger våken i en time om babyen fiser, så måtte mannen rett og slett flytte inn på gjesterommet. Det er frustrerende som bare det, men hva gjør man? Det er jo engang sånn at babyen trenger mammaen sin i løpet av natta det første året. Savner han bare sånn. Sovet alene i fire måneder nå... snufs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor må babyen være på same rom som deg?

Skrevet

Her er det mer naturlig at babyen sover på eget rom..

Skrevet

Hvorfor må babyen sove sammen med deg? Det er ikke et must, vel? Mine har ikke sovet sammen med meg mer enn akkurat bare i starten...

Skrevet

Uhm... Hvorfor MÅ baby sove sammen med deg?

 

Her flyttet ungene inn på egne rom da de var henholdsvis 3 og 4 mnd...

Skrevet

Skjlnner ønsket om å ha baby på eget rom det første halve året, men etter det kan det fint flytte på eget rom. Nattevåk og slikt noe kan man godt avvenne da. Så kan alle tre sove godt.

Skrevet

Babyen må foreløpig sove på samme rom som meg fordi han trenger mat i løpet av natta, og det er like greit fordi mannen uansett våkner om jeg står opp og går i dørene om natta.

Skrevet

Det går seg til :)

Og jeg synes at babyen bør få prioritet på soverommet før mannen. Du kan jo gi han ørepropper og snorkeplaster eventuelt? Eller ha en vifte gående som maskerer lyder?

Skrevet

Planen er å flytte han over på eget rom etter vi har begynt med fast føde og det blir mindre behov for natteamming.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...