Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 dere hører at treåringen romsterer og leker forsiktig inne på rommet sitt etter at dere har lest og sunget og sagt godnatt? Vet ikke om jeg skal gå inn dit og mase og lage dårlig stemning hvert andre minutt, eller om jeg skal la henne være.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 Vi lar de styre litt så lenge de gjør det stille. Her går spenningen med det fort over og finner de sovendes pent i sengene sine kort tid etter. Begynner du å styre og mase blir det mer spennende og du kan fint ha det gående som den nye trenden.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #3 Skrevet 1. juni 2011 vi hører ofte at gutten vår romsterer litt på rommet etter det er natta. vi går rolig å står i døra å ser på han. uten å si noe. han oppdager oss veldig fort. å da sier vi rolig at nå er det natta, opp i senga. du kan leke mer i morgen. prøv å ta det rolig... ikke bli sinna.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #4 Skrevet 1. juni 2011 Så lenge barnet oppholder seg på rommet, så lar jeg henne styre på, pleier ikke vare så lenge likevel, kanskje max 1/2 time.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #5 Skrevet 1. juni 2011 Jeg hadde absolutt gått inn og fått ungene i seng igjen. Regelen her er at når vi har sagt natta, så er det NATTA. Det betyr at man skal holse seg i senga og lyset skal være slukket:) Selvsagt hadde ungene villet stått opp igjen for å leke dersom de hadde fått lov til det. Men det hadde betydd trøtte og grinete barn dagen etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå