Gå til innhold

lurer på om dette ender godt


venter -79

Anbefalte innlegg

Ventet tr 16 mai og fikk da litt brunlig utflod, etter 2 dager med utflod fikk jeg en positiv test. Utfloden gikk over til mørkerødt blod, men bare litt hver dag. Hatt 3 sa siden oktober og tenkte at dette går samme vei så tok ny test 23 mai, fremdeles positiv. Var hos lege og tok ul dagen etter, legen kunne ikke se noe og lurte på om det kunne være XU, graviditet utenfor livmor. Blodprøven var positiv. Tok ny blodprøve på mandag og fikk telefon igår at det virker som om svangerskapet forløper seg riktig.

Igår og idag har jeg blødd litt mer enn tidligere, drypper blod når jeg er på do. Skikkelig redd for at det er xu. Skal ta ny blodprøve på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, så spennende, og skummelt.

Ønsker deg lykke lykke til, og håper spire sitter enda!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg. Blødningen er jeg helt sikker på at du ikke skal bekymre deg for. Jeg hadde samme type blødning. At blodet er blitt brunaktig er fordi blødningen i livmoren/skjeden har stoppet og det er rester som lurer seg sakte men sikkert ut gradvis. Gradvis skjer det fordi slimproppen er der og stenger. Slimproppen har du fordi du faktisk er gravid. Jeg blødde i ca 6 uker og alt var normalt, men skremmende.

 

Når det gjleder XU er det en annen sak, som jeg heller ikke vet noen ting om. Det høres litt rart ut at det ikke gikk an å se noe på UL. Kunne de ikke sett XU på UL da? Du er jo veldig tidlig i svangerskapet så kan hende er det for lite til å se noe.

 

LYKKE TIL!

 

Har selv mistet i SA og jeg skjønner bekymringene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...