Gå til innhold

Jeg er så letta.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått å grua meg så innmari til å fortelle sjefen på jobb at jeg er gravid og har allerede vært hos legen for første kontroll... Nå skal jeg til JM neste uke og da var det på tide å si ifra hvorfor jeg blir borte så ofte i arb.tiden (jobber slik at jeg ikke har mulighet til å få kontroller utenom arb.tid)

 

Og sjefen ble bare glad!!! Og etter 5 min hadde de allerede ordna med bemanning de (altfor få) mnd jeg skal ha permisjon... Og er helt klare på at jeg kommer tilbake etterpå =) =) =) Det kommer ingen nye inn, blir bare litt omrokkeringer og noen av de deltidsansatte går opp i 100% permisjonstiden min... =)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt da!! :) Alltid morro når sånne ting ordner seg, nå kan du bare senke skuldrene og puste letta ut!

Skrevet

Ja, det er nettopp det! Nå slapper jeg av og vet at det ordner seg =))

Har en jobb der jeg føler ansvar for at det blir fulgt godt opp i perioden jeg er hjemme med den lille =) Så dette var utrolig deilig =) =) =)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...