solfrøken-♂♂♂ Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 Jeg har gått å grua meg så innmari til å fortelle sjefen på jobb at jeg er gravid og har allerede vært hos legen for første kontroll... Nå skal jeg til JM neste uke og da var det på tide å si ifra hvorfor jeg blir borte så ofte i arb.tiden (jobber slik at jeg ikke har mulighet til å få kontroller utenom arb.tid) Og sjefen ble bare glad!!! Og etter 5 min hadde de allerede ordna med bemanning de (altfor få) mnd jeg skal ha permisjon... Og er helt klare på at jeg kommer tilbake etterpå =) =) =) Det kommer ingen nye inn, blir bare litt omrokkeringer og noen av de deltidsansatte går opp i 100% permisjonstiden min... =)))
Venter prins i oktober <3 Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 Så kjekt da!! Alltid morro når sånne ting ordner seg, nå kan du bare senke skuldrene og puste letta ut!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2011 Ja, det er nettopp det! Nå slapper jeg av og vet at det ordner seg =)) Har en jobb der jeg føler ansvar for at det blir fulgt godt opp i perioden jeg er hjemme med den lille =) Så dette var utrolig deilig =) =) =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå