Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #3 Skrevet 1. juni 2011 Hehe, dumt spm. Har du ikke merket at du kanskje har fri fra jobb?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #4 Skrevet 1. juni 2011 nei jeg er hjemme i permisjon, så har faktisk ikke tenkt over det før nå.....
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #5 Skrevet 1. juni 2011 Veldig mange steder er de stengt på fredag også. Fin dag for planleggingsdag.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #6 Skrevet 1. juni 2011 Det er selvsagt ikke alle som har fri fra jobben imorgen...så dumt å si...hva med alle leger, sykepleiere, renholdere, osv osv
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #7 Skrevet 1. juni 2011 Det er en helligdag. Alle ting som er stengt på helligdager er stengt i morgen også. Selvfølgelig må vi ha brannfolk, leger, sykepleiere, togførere på jobb. Men dette er typiske tjenester som IKKE er stengt på helligdager. Er det virkelig for mye å forvente at folk skjønner at ting som skoler og barnehager holder stengt på helligdager?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #8 Skrevet 1. juni 2011 Kommentaren var til hun over her som skrev "har du ikke merket at du har fri fra jobben"
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #9 Skrevet 1. juni 2011 Jeg sa" har du ikke merket at du KANSKJE.....";) Selv om en jobber på en rød-dag vil jeg tro en hadde vært klar over at en fikk tillegg. Uansett så var svaret dumt. Ikke fordi en del jobber den dagen men fordi en god del her inne såklart er i perm;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå