Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 Hva av frukt gir du til din baby på 4,5,6 mnd?
kinaputten Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 da han var 4 mnd fikk han eple/pære rundt 5 mnd fikk han banan, mango Nå er han 7 mnd og får også fersken, druer, melon, jordbær, bringebær, blåbær, ja stort sett det hele bringebær har han fått som fingermat, mens resten er i fruktnett eller som mos.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #3 Skrevet 1. juni 2011 De fikk ikke frukt før de var over 6 mnd. Da fikk de først banan og avokado. Deretter mos av det meste.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #4 Skrevet 1. juni 2011 Jeg ga eple, pære, banan, sviske. Banan kan på mange føre til hard mage da :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå