Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #26 Skrevet 1. juni 2011 Hva er greia med glassvegger da ? Vaskerommet mitt er sjelden i den stand at jeg kunne fjernet veggene og hatt fritt innsyn, for å si det sånn. Hadde heller ikke vært så komfortabel med å sitte på do med storarbeid, med mannen som tilskuer fra soverommet...
The Bad Gal Skrevet 1. juni 2011 #27 Skrevet 1. juni 2011 Kunne fint bodd der, jeg, men måtte nok kjøpt et ekstra hus til mannen min, for han har så mye stæsj og ræl at vi hadde ikke fått plass til alt:-( Likte huset godt jeg, men jeg er funkis/moderne-elsker også da. Dog, huset jeg drømmer om er hakket mer ekstravagant og moderne, hehe. Nei, får vel gå å skrape gulvene for middagsrester i vårt "lekre" 70-tallshus. Deretter må jeg ned i den fancye vaskekjelleren med edderkopper, vannlekkasje i veggen og skittentøy opp til taket etterpå... *sukk* ;-)
The Bad Gal Skrevet 1. juni 2011 #28 Skrevet 1. juni 2011 Ikke så dumt dette heller, forresten: http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=28636688
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #29 Skrevet 1. juni 2011 Et imponerende, men samtidig uromantisk hus.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #30 Skrevet 1. juni 2011 Fantastisk flott!! Men har det ganske godt i min egen funkisvilla, så står over (til tross for at det ville jo gjort reiseveien til jobben betraktelig kortere).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå