Gå til innhold

"Alenemor"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen beskjente av meg, har "slått opp"

Men jeg begynne å lure på om det er kun for å få litt ekstra penger.

Hun er flyttet i leilighet.

Men... han er der så og si hele tiden, sover der nesten hver dag.

Dei gjør alt i lag, reiser på turer, er i byen, all aktivitet er dei med hver andre.

Han henter henne på skolen.

Går det an skrive mail til Nav å forklare det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Er ikke lovlig det de holder på med.

Skrevet

Men hvorfor skal du absolutt blande deg? Kan du ikke passe dine egne saker? Du har ingen anelse om hvorfor de gjør som de gjør, og helt ærlig: du har ikke med det å gjøre heller.

Skrevet

Jo, hun har noe med det å gjøre så lenge det foregår svindel.

Skrevet

Helt enig med anonym 13.08! Fokuser på ditt eget liv og la andre mennesker være i fred. Ekle menneske! Sikkert bare et forumtroll, men ble litt provosert uansett, da jeg vet det dessverre finnes sånne mennesker som deg. Æsj!

Skrevet

Hvis du ikke vet med sikkerhet om de har gjort det slutt eller ikke, burde du ikke blande deg. For alt du vet kan det hende faren vil være mye sammen med ungen(e) sin(e) og at mor ønsker å involvere ham. Man behøver ikke alltid skilles som uvenner vet du! Hvordan vet du foresten hvor mye han er der og at han sover der så og si hver dag, har hun sagt det selv? Isåfall syns jeg du skal spørre henne om hvorfor de ikke bare kan flytte sammen igjen siden de alikevel er "sammen"..

.

men på den andre siden har jeg selv en vennine som har flyttet fra kjæresten, nettopp fordi de ikke kan bo sammen, det blir bare krangling hele tiden, bf er deriomt veldig flink til å delta med barnet og mor ønsker at han skal delta så mye som mulig!

Skrevet

Så lenge de svindler til seg stønader de ikke skal ha som jeg betaler av mine skattepenger hadde jeg sagt fra til NAV!!!!!

Skrevet

Hehe, er ikke 13:08 men hvordan går det an å snu dette til at Hi her er den ekle? Det er ikke lov å motta stønader som aleneforelder om en fremdeles har et vist samliv, noe de åpenbart har.

Må være snyltende uærlige mennesker som kan syns at dette er ok og at de som melder er ekle.

Skrevet

Greit nok å involvere far og at de ikke er uvennner, men når de sover i samme hus så og si hver dag og de reiser på ferie sammen så er det jo mye som tyder på at de er sammen, men en av de bare "bor" vekke så mor skal få OS!!!

Skrevet

Jeg syns ikke man skal blande seg med mindre man vet med sikkerhet at det faktisk er det som foregår. Det av HI mistenker det er en ting, men kan ikke melde i fra til NAV uten å vite fakta..

Skrevet

Jo jeg bryr meg, når jeg betaler skatt til folk som kansje ikke fortjener di pengene fra staten.

HI

Skrevet

Jeg bare lurer på hvilket angiversamfunn vi lever i jeg... Ikke noe rart det blir masse falske anmeldelser eller anmeldelser uten hold når folk følger veeeldig nøye med på hva naboen/bekjente gjør og ikke gjør.

Jeg hadde ikke meldt fra hvis den det gjelder ikke selv hadde innrømmet det for meg og godtet seg over det. Når det gjelder mistanke om mishandling av barn eller samboer/ektefelle, hadde jeg derimot meldt til politiet/barnevern, siden det her er helse og liv som står på spill.

Skrevet

Da foreslår jeg at du spør vennina di rett ut, istede for å gå til Nav pga en mistanke. Hadde du vært vennina mi og det ikke hadde vært tilfelle, hadde jeg ikke snakka mer med deg iallefal!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...