Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 Jeg har i det siste blitt oppmerksom på et fenomen jeg synes er helt forjævlig. Lurer på om det er tilfeldig at jeg har sett tre eksempler den siste tiden, bare på mitt lille hjemsted. Jenter i 15- til 17-års alderen som "kjæresten" har skrevet på med tusjpenn (tykk) "(Hans navn) sin bitch" eller "(hans navn) sin hore" Dette med store bokstaver over puppene. JA, det er en god grunn til at jeg har sett puppene til flere forskjellige jenter, og den har ikke med sex eller annen ufyselig oppførsel å gjøre. Jeg trener sammen med dem. Det er noe av det mest fornedrende jeg har sett. Er slikt vanlig nå for tiden?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 Det virker som at det ihvertfall er vanlig på ditt hjemsted.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #4 Skrevet 1. juni 2011 Kan ikke annet enn å si at det er utrolig fjortis Jeg husker jeg var 17 år og skulle på klassetur til Danmark. Skulle ta Festival-båten over. Da skrev min daværende kjæreste med sprittusj på magen min; Hun tilhører Tore! Da visste han ihvertfall at jeg ikke falt for fristelsen med en annen fyr. Veldig festlig på den alderen, men guuuuuuuud så fjortis.. hehe Men hore og bitch, tror ikke det er ment slik vi "gamle" mener det.. De har et helt annet språk i dag enn vi hadde.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #5 Skrevet 1. juni 2011 Jeg synes nå det er fornedrende uansett. Og de jentene jeg har snakket med om dette, for det har jeg, forteller meg at dette er "brennmerking" av dem. Omtrent som man brennmerker kuer, forteller de.... Jeg må si at jeg ble rimelig forbannet og nesten målløs. Det skal ellers mye til. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå