Gå til innhold

Hvor kjøper dere klærne til barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstemann sine klær kjøper jeg på sports butikker, Outfitters nation, Cubus og h&m.

Minsta er det Benetton, Reflex, Name it, Cubus og h&m mest.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Name it, reflex, HM, Lindex og Kapphal.

Unngår Cubus, for babyklærne der passer ikke i det hele tatt. Jeg har en tynn lang unge, og bodyene der er korte men bredde..

Skrevet

Her går det mest i H&M, Cubus og Kappahl (?), men eldste på 11 år handler også på Bik Bok

Skrevet

Cubus, Lindex, H&M, Kappahl, Name it, Spar Kjøp, Obs osv.

Kjøper de klærna jeg synes er fine uansett hvilken butikk det er.

Skrevet

Polarn o pyret, Lindex og i ulike nettbutikker som selger Ej Sikke Lej etc..

Skrevet

Benetton, Reflex og H&M.

Har to gutter på 4år og 6år.

Bor i Rogaland og her har vi ikke Zara som jeg savner sårt. Vanskelig å få tak i flotte gutteklær synst jeg - iallefall når du ikke ønsker en actionfigur på.

Skrevet

Cubus, Kapp ahl, Lindex, benetton, name it, h&m, og Polarn for det meste :) Har to gutter på 5 år og 3 mnd.

Skrevet

jeg går veldig ofte inn på hm, cubus, lindex osv, men klarer sjelden å kjøpe noe der. Synes alt er så sukkersøtt til jente, og så mørke farger til gutter. kjøper mest truser og strømpebukser på hm.

Polarn o pyret har absolutt de aller fineste klærne, men det koster jo en god del mer.

Kappahl hadde en periode i fjor med mye fint, Lindex hadde en fin kolleksjon et par år tilbake.

Ellers går det i feks småfolk, katvig og andre fargerike klær.

Jeg prøver å ikke handle for mye, og tenker meg godt om i forhold til hva barna har bruk for, og da vil jeg også at klærne skal være fine og ikke minst barnevennlige (lette å bevege seg i). Synes det er litt vanskelig faktisk.

Skrevet

Har to jenter på 1 og 3 år, handler litt overalt, egentlig, men blir en del minimikki.no, POMPdeLUX, HM, Lindex, sportsbutikker, Junior og Barnas Hus.

Skrevet

Poarn o Pyret, h&m, Ellos, Name it og div. nettbutikker som har Katvig, Småfolk, Geggamoja, Hjorth og Moonkids.. :)

Skrevet

Danske og svenske nettbutikker med merkeklær som moonkids, katvig, aya naya, molo, hjort, idaT o.l..

Skrevet

Name-it, H&M, cubus, lindex osv

Gutt på 10 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...