Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 Eldstemann sine klær kjøper jeg på sports butikker, Outfitters nation, Cubus og h&m. Minsta er det Benetton, Reflex, Name it, Cubus og h&m mest.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 Name it, reflex, HM, Lindex og Kapphal. Unngår Cubus, for babyklærne der passer ikke i det hele tatt. Jeg har en tynn lang unge, og bodyene der er korte men bredde..
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #3 Skrevet 1. juni 2011 Her går det mest i H&M, Cubus og Kappahl (?), men eldste på 11 år handler også på Bik Bok
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #4 Skrevet 1. juni 2011 Cubus, Lindex, H&M, Kappahl, Name it, Spar Kjøp, Obs osv. Kjøper de klærna jeg synes er fine uansett hvilken butikk det er.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #5 Skrevet 1. juni 2011 Polarn o pyret, Lindex og i ulike nettbutikker som selger Ej Sikke Lej etc..
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #6 Skrevet 1. juni 2011 Benetton, Reflex og H&M. Har to gutter på 4år og 6år. Bor i Rogaland og her har vi ikke Zara som jeg savner sårt. Vanskelig å få tak i flotte gutteklær synst jeg - iallefall når du ikke ønsker en actionfigur på.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #7 Skrevet 1. juni 2011 Cubus, Kapp ahl, Lindex, benetton, name it, h&m, og Polarn for det meste Har to gutter på 5 år og 3 mnd.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #8 Skrevet 1. juni 2011 jeg går veldig ofte inn på hm, cubus, lindex osv, men klarer sjelden å kjøpe noe der. Synes alt er så sukkersøtt til jente, og så mørke farger til gutter. kjøper mest truser og strømpebukser på hm. Polarn o pyret har absolutt de aller fineste klærne, men det koster jo en god del mer. Kappahl hadde en periode i fjor med mye fint, Lindex hadde en fin kolleksjon et par år tilbake. Ellers går det i feks småfolk, katvig og andre fargerike klær. Jeg prøver å ikke handle for mye, og tenker meg godt om i forhold til hva barna har bruk for, og da vil jeg også at klærne skal være fine og ikke minst barnevennlige (lette å bevege seg i). Synes det er litt vanskelig faktisk.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #9 Skrevet 1. juni 2011 Har to jenter på 1 og 3 år, handler litt overalt, egentlig, men blir en del minimikki.no, POMPdeLUX, HM, Lindex, sportsbutikker, Junior og Barnas Hus.
TøffiTrynet☠ Skrevet 1. juni 2011 #10 Skrevet 1. juni 2011 Poarn o Pyret, h&m, Ellos, Name it og div. nettbutikker som har Katvig, Småfolk, Geggamoja, Hjorth og Moonkids..
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #11 Skrevet 1. juni 2011 Danske og svenske nettbutikker med merkeklær som moonkids, katvig, aya naya, molo, hjort, idaT o.l..
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #12 Skrevet 1. juni 2011 Name-it, H&M, cubus, lindex osv Gutt på 10 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå