sisilia Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 jeg skal bake sjokoladekake til en bursdag imorgen, Har en plate lys kokesjokolade og en plate dronning sjokolade liggende. Kan jeg blande di to i en krem til kaken? eller smaker det rart? hadde vært så greit å få brukt det man har liggende:) takker for svar og tips:))
Trollmor til 2 Skrevet 1. juni 2011 #3 Skrevet 1. juni 2011 Ikke noe problem å blande lys og mørk kokesjokolade =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå