Gå til innhold

Hva fyller dere dagene med sammen med småttisene deres?


Ann-Kristin og William

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er det om å gjøre å finne på ting innimellom soving ennå:) Men vi er fast 1 dag på babysvømming, og en dag på mor/barn treff. De dagene vi er hjemme er det kosestund på teppe på gulvet ( for å trene på å ligge på magen) - ca 5-10 minutter, og ellers så ligger hun under baby-gym alene i alt fra 10 til 50 minutter.. varierer hvor lenge hun gidder;) Sitter i vippestolen sin sammen med oss når vi spiser middag.... ja også er det kvelds rituale med bading ovs... og noe særlig mer rekker vi ikke mens hun er våken!! Hun sover 3 lurer iløpet av dagen, så hun sover ofte 5-6 timer iløpet av dagen ennå. hvor mye sover deres lille??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babysvømming høres artig ut! Liker hun det?? William kan ikke fordra å bade i baljen sin men kanskje han hadde likt "svømming" i basseng..? Samme her med babygymmen, det elsker han, kan ligge der alene i "evigheter", han er fornøyd så lenge vi titter innom å prater litt med han i blant :)

Han legger seg ca.19.00- 05.00/05.30

så er det en lur fra ca 07.30-09.30, fra 11.00-13.00, fra 15.00-16.00 :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi står opp i 8-9tiden, da bruker vi en halvtime-times tid på badet etter amming. Skravler masse og koser oss. Så ligger hun på babygymmen mens jeg spiser frokost og titter litt på nett. Ammer ofte en gang før vi kommer oss ut, da er klokka ca 10-11

Legger henne i vogna og vi triller til stallen. Hun sovner gjerne på turen og sover normalt ca 30 min-til vogna står i ro.. Når hun våkner er hun over i sjalet og sitter på magen min (framover) mens jeg jobber (møkker bokser og fyller vann ++)

Etter det ammer vi og gjør et nytt forsøk på soving mens vi triller tur eller mamma prøver å få ridd (eller en kombinasjon av dette) Når jeg rir sover hun i vogna ved ridebanen. Da sover hun gjerne 1-2 timer.

Når klokka er 2-3 har vi som regel kommet oss hjem, om vi ikke skal på kafe el.

Ny amming og om vi er hjemme ligger hun litt på babygymmen- da leker vi og skravler som regel, fram til mamma lager mat. Da må hun underholde seg selv. Amming igjen i 4 tiden som regel.

Pappa kommer hjem i 4 tiden og da spiser vi, mens sjefen sitter i vippestolen. Så prøver vi å legge inn en dupp til (ca halv time)

Etter det er det litt kos med pappa, før de går på badet. Mellom 18-19 dier hun på soverommet, også er det legging mellom 19-20.

Har i det siste sovet hele natten (!!) men det varierer litt, kan bli en amming på natta også (mellom kl 1-4)..

 

Vi har også prøvd oss på babysvømming 2 ganger. Hun elsker det, men jeg vil helst ha med pappan også er det i arbeidstiden hans så det fungerer ikke så ofte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...