håperpåvinterbarn Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 I følge jordmor er nå hodet til lille snuppis godt festet nede i bekkenet, og dermed trenger jeg ikke tenke mer på eventuelle setefødseler osv. Lettelse! Jeg er førstegangs, så måtte jo spørre om det da betydde at hun ikke kan snu seg igjen, og det sa jordmor at hun ikke kunne, så da stoler jeg på det! Hurra! Alt er dermed "etter skjema" og jeg håper jeg får en ganske grei fødsel. Vekten har stoppet opp de siste to ukene (ikke missforstå, jeg er 80,4 kilo!!! dva har gått opp tilsammen 16 kilo..hehe), og jeg befinner meg akkurat på streken for symfysemålet, så jeg håper på at dette stemmer med at jeg kan forvente meg en standard størrelse baby. mao: ganske så fornøyd 32 dager før termin Gleder meg til denne bebisen melder sin ankomst! Har egentlig mistet interessen for selve svangerskapet (hva skjer når osv) og nå tenker jeg KUN på hva som skjer etter at jeg har fått lille tuppa i armene...rart hvordan fokus skifter.. hvordan er det med dere andre? hodet festet osv?
summer85 Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 så bra! blir jo som du sier en bekymring mindre da! =) her er ikke hodet festa, men jeg er 3.gangs fødende og da er det ikke sikkert hodet fester seg før fødsel i det hele tatt.. Har 1 dag til menstermin og 16 dager til ul termin.
Billie Jean Skrevet 1. juni 2011 #3 Skrevet 1. juni 2011 Jeg er 2.gangs i min 33.uke. Babyen lå med hodet ned ved kontroll i går, men det er ikke festet. Satser på at den skjønner at det er hodet som først skal ut når den tid kommer, den turner rundt der som en gærning fortsatt;)
nitro circus Skrevet 1. juni 2011 #4 Skrevet 1. juni 2011 Skulle gjerne hatt den bekymringen mindre jeg også..men som tredjegangs så får jeg vel ikke det! Tenker mest på navlesnorfremfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå