Gå til innhold

Hvilke barnevogn har dere?


lille_me85*Fødeklar*

Anbefalte innlegg

Med nr1 og nr2 så brukte vi en simo kombivogn om jeg hadde kjøpt brukt til nr1. Denne vognen er nå ganske så slitt og jeg var ikke 100% fornøyd med den til de andre to heller. Synes den var tung som et ondt år og fjæringen var litt vel overivrig, men det kan jo være slitasje. Var også plaget med at hjulene ofte måtte pumpes opp.

 

Vi har denne gangen gått til innkjøp av en helt ny Emmaljunga city cross, og har kjøpt en brukt citybag som skal brukes de første 6 månedene.

Har hørt så mye positivt om disse.

 

Hva slags barnevogn har dere til deres Julibabyer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest stårma

Vi har kjøpt Emmaljunga Mondial, kjøpte den i en jubileumsversjon: sandfarget med "blomster"-detaljer trykket ut nederst på bagen. Vet at mange sier at den er tung, men vi prøver den og jeg er veldig fornøyd foreløpig. Har hørt veldig mye positivt om Emmaljunga city cross, virker som omtrent alle som har den er fornøyde! Synes folk generelt virker veldig fornøyde med Emmaljunga vognene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde tenkt til å kjøpe Emmaljunga City Cross, men den er rett og slett så liten at jeg tviler på at babyen vil få plass midtvinters med tykk vognpose.

 

Vi endte derfor opp med Emmaljunga Edge Duo i stedet, med Aluminiums understellet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har emmaljunga edge duo, med sportsunderstell... gleder meg til å få den i hus:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte ny TFK joggster Twist til lillegutt når han var 1,5 år gammel. Har bestilt Multi X bagen til vogna fra Tyskland. Veldig spent hvor lenge babyen kan ha den pga størrelsen på babyen... Lillegutt har alltid vært stor så byttet over til sportsdelen på han når han var 4 mnd. Hadde da en Basson vogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Emmaljunga Mondial Duo.. Synes alle har svarte/mørke vogner, så jeg slo til med beige vogn :) Baggen er stor og god, og den er god å trille. Gleder meg bare til lille tulla kommer, så vi får brukt den ordentlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har TFK Joggster Twist. Kjøpte den til vårt første barn som nå er 4 år.

Hun hadde god plass i bagen, og hadde det ikke vært for at hun ville opp å sitte allerede når hun var 5 mnd, kunne hun nok ha hatt den til hun var 7/8 mnd.

TFK sin hardbag er kjent for a være en av di største på markedet når det kommer til 3-hjulinger.

 

Har vært en knallbra vogn, gleder meg til å ta den i Bruk igjen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har emmaljunga nitro city fra forrige mann.

Er super fornøyd med den, og gleder meg til å bruke den igjen.

Storebror på 19.mnd bruker nesten bare tralla nå.

Syntes ikke bagen er liten jeg. Når vi byttet sist var det fordi mini var så utålmodig og bare ville opp å kikke! Han var vel bare 6-7 mnd gammel men satt fint i sportsdelen. Og det Fine er jo at jeg kan ha sportsdelen vendt mot meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte en Silver cross vogn i dag ,som jeg har begynt å pusse opp (den er 35 år gammel) Også skal vi ha en liten ,morderne en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt TFK Joggster Twist til jenta vår, etter anbefaling fra flere hold:) Gleder meg til å ta den i bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hr valgt en Simo combi vogn i brun:)) Veldig forøyd me den.

Glede mæ bare til å få trille lille prinsen vårs i den.

27 daga til termin nu:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du har gjort et bra valg med citycross med citybag. Det brukte vi med forrigemann, og det har fungert kjempefint. Den er jo endel stivere enn Simoen, men det synes jeg er bedre. Str hadde vi ikke noe trøbbel med (augustbarn sist), vi byttet over når han satt seg opp, ikke pga plassmangel. Og så er det jo litt gøy at man kan ha helt ulike farger på bag og sportsvogndel, da føles det mer ut som "ny vogn"

 

Nå er quadrolift og søskensete kjøpt inn, slik at jeg kan bruke den når jeg er alene på tur med begge barna, Gleder meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...