Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 Jeg gjør det stort sett hver dag. Ser ofte en mann på butikken eller gata jeg kunne tenke meg å ha sex med og gir han et sexy vil ha deg blikk et lite sekund som også kan tolkes som et helt vanlig blikk også. Deilig når jeg får det samme blikket tilbake.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 Hvordan vet du at blikket er sexy? Kanskje du bare ser helt fjern ut..
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #4 Skrevet 1. juni 2011 Å gud hjelpe meg. Nå begynte jeg å tenke altså. Jeg er sterkt svaksynt (nesten blind) Har stort sett ikke problemer med det da jeg er født sånn. Men huff!! Jeg vil nok aldri kunne øyepule noen..... Nei dette var fælt. Her har jeg gått rundt i førti år og trodd at jeg klarer meg helt fint!! Men vil nok aldri kunne øyepule... Jaja. Jeg kommer nok over det.....
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #5 Skrevet 1. juni 2011 Du tror det er sexy? Hi hi - stort sett syns jeg folk som anstrenger seg for å se sexy ut ser mer komiske ut. Men du skriver og at dette kan tolkes som et helt vanlig blikk? Så hvordan er du sikker på at det ikke er et helt vanlig blikk de sender i retur til deg? Morsomt.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #6 Skrevet 1. juni 2011 "øyepule"???? ER det virkelig et ord/uttrykk??
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #7 Skrevet 1. juni 2011 hahahaha, han sender deg nok "blikket" tilbake fordi han tenker på hvor tåpelig det går an å være. :-P
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #8 Skrevet 1. juni 2011 Sikker på at det ikke er ett medlidende blitt han sender deg da HI?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #9 Skrevet 1. juni 2011 øyepuler? faan for et stygt ord. når jeg leser det så assosierer jeg det med å pule noen i øyet...AU! men nei,det gjør jeg virkelig ikke
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #10 Skrevet 1. juni 2011 Øyepule... ukjent begrep for meg, og nå som jeg har lest om det høres det ut som en patetisk aktivitet for desperate singelmødre. Jeg legger ordet i samme kategori som nasalsex, og ler godt her jeg sitter. Men lykke til med det du, hi... :-p
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #11 Skrevet 1. juni 2011 desperate singelmødre? Seriøst? Er du så dum at du bruker generaliseringer som det?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #12 Skrevet 1. juni 2011 Jeg generaliserte ikke. Jeg sa bare at dette virker som noe som desperate singelmødre driver med. Kanskje jeg vet om to stykker og tenkte på dem? Jeg sa aldeles ikke at alle singelmødre gjør dette, eller at alle single mødre er desperate, hvis du tolket det dithen.
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 1. juni 2011 #13 Skrevet 1. juni 2011 Haha nei jeg "øyepuler" ikke, men kan godt finne på og smile litt ekstra til menn jeg synes er tiltrekkende eller pene i det jeg passerer dem på gaten eller i kassen på rema.
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 1. juni 2011 #14 Skrevet 1. juni 2011 Jeg gjør som LittleMissCandy ... ser jeg noen jeg synes er søt eller kjekk så smiler jeg til ham. Og jeg må si det er mye triveligere å få et smil tilbake enn et "puleblikk"!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #16 Skrevet 1. juni 2011 En gang ble jeg ufrivillig øyepult med en rød tusj. Det var ikke så gøy og det gjorde ganske så vondt.
The Bad Gal Skrevet 1. juni 2011 #17 Skrevet 1. juni 2011 Ha ha ha ha, jeg ble en stund redd jeg var blitt aaaalt for gammel siden jeg aldri har hørt det uttrykket før, men heldigvis var jeg ikke alene om det! Si meg; slikker du deg rundt munnen og smatter også, eller? Du må være litt av et syn, altså! ;-) (Takk for utvidelse av vokabularet, forresten)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #18 Skrevet 1. juni 2011 Hva om han ikke gjør det tilbake? Er det da man skal snu seg og vifte med rumpa mens man roper som en brunstig ape? Oh oh oh æh æh æh! *vifte,vifte* hahaha Aldri hørt ordet før, og trodde ikke dette var noe folk gjorde heller.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #19 Skrevet 1. juni 2011 hahaha, dagens uttrykk! Jeg sitter her å tenker for meg selv, "Hæ? hvordan mener du at jeg kan pule noen i øyet, jeg har da innovertiss!" Vel, er veeldig trøtt, og hang meg kanskje opp i feil detalj..
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #20 Skrevet 1. juni 2011 Øyepule? Nei, men flørte blikk kan jeg godt sende. Og jeg er gift i tillegg. Flørter ofte jeg, men det er alltid mannfolka som sender blikk først, så ender det jeg svarer med et blikk tilbake hvis jeg synes de er verdt å flørte med. Og a, jeg flørter også med mannen tilstede, han synes det er helt ok.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #21 Skrevet 1. juni 2011 Jeg pleier bare å lage pulebevegelser med fingrene, skyve hoften frem og tilbake mens jeg stikker ut tungen og beveger den som en tornado. da får jeg også blikk tilbake.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #22 Skrevet 1. juni 2011 Du får prøve å legge til den rumpeviftinga og aperopene, så kanskje du får noen med deg hjem også.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #24 Skrevet 1. juni 2011 hahahhahaha, ja dette var det morsomte jeg har hørt i dag ;-))
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #25 Skrevet 1. juni 2011 Aldri hørt om det før gitt!! Men jeg lurer på; Hvis man blir øyepult av noen man ikke liker, er man da øyevoldtatt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå