Gå til innhold

STORHANDLING - billigste butikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenkte å handle for minst en uke.. Er det Rema som er billigst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, når det gjelder kjøtt og sånn så er de billigst (har jeg inntrykk av). men så har jo de forskjellige butikkene tilbud hver uke. Sjekk de først:) Coop pleier å ha gode ukestilbud

Skrevet

Det jeg har inntrykk av også.. så blir vel muligens Rema da som blir billigst sånn alt i alt :)

Skrevet

Vi handler på REMA, alt er litt billigere der, enn på nabobutikken, svampene, søppelsekkene, brødet, melka, følten, brusen, alt er billigere, litt billigere, åålegg og pst etc. Kjøtt og grønt.

Så altså alt er billigere, bortsett fra en eller annen kampanje de kjører på nabobutikken. Mulig banobutikken har kampanje på hvitost, og jordbær. Da kan man jo selvsagt kjøpe det der, men REMA har også tilbud fra tid til annen. Så det er greit. ;:-)

www.hverdagskupp.no

Skrevet

Jeg handler kjøtt og fisk(fryst) +ukestilbud på rema1000,men alt det andre kjøper jeg på coop prix. nå handler jeg for 1måned i slengen da,og merker stor forskjell i pris på prix og rema 1000 pådagligvarer. ca 5-600 vil det skille for oss å handle restten på prixen.

dasspapir og vaskepulver kjøpes forresten på europris.. sparer ett par hundre på det å;P

Skrevet

Rema 1000.

Men prix har billig kyllingfille så kjøper alltid det der eller på kiwi. Betaler vel da 113 kr for 2 kg kyllingfille. Det finnes ikke på Rema.

Skrevet

Vi handler på Coop Obs!

Mange som regarerer med å si "Der er det vel ikke så billig". Men Obs! har to priser på nesten alle produktene, ofte tre priser også.

Vanlig vare, coop vare og extra vare. Dessuten er utvalget veldig bra.

Jeg har flere ganger prøvd å handle inne for en hel uke på Rema 1000, men som oftes er det tomt for fire eller fem ting - iallefall når det kommer til kjøttvarer/fisk.

Vi er 4stk og når vi handler for en hel uke (også alt av shampoo, vaskepulver, allergikost, 7 middager osv) så bruker vi rett under 1500kr.

Velger kvalitet fremfor kvantitet. Jeg vil heller ha et kjempegodt brød, enn 3 tørre for 30 kr.

Skrevet

Vi handler inn til uka på Rema 1000, vi er 3 stk og handler i snitt for 1000 kr hver uke på mat + husholdningsvarer. Da kjøper vi alt vi trenger og gjerne litt snacks i tillegg.

Skrevet

Vi handler stortsett alt utenom kaffe på Kiwi. Bruker en del First Price, og er veldig fornøyd med det meste av de produktene, men det skal sies at alt er ikke like bra ;)

Vi er en familie på 7 stk og har ett dagligvarebudsjett på ca 1700 pr uke.

Bleier er da ikke regnet inn i budsjettet.

Skrevet

For min del er KIWI billigst, pga at da blir jeg ikke lokka til og kjøpe alt slags dritt;) Vi er 3 og handler sikkert for 1500 i uka ....... (med bleier og to om snuser)

Skrevet

Kiwi har kommet ut som billigst i tester.

De har også rabatt på nøkkelprodukter og grønnsaker/frukt. I tillegg kan man tjene seg noen kroner på å saumfare hyllene etter utgåtte varer. Kan bli cash i hånda:) Det har blitt ca 1000 kr på et halvt år her.

Rema har jeg dessverre mistet lysten på, da de manipulerer med utgåtte varer. Bedre på Kiwi, som regel lang holdbarhet pga garantien de må overholde.

Ikke moro å kjøpe youghert og to dager etter, når jeg hadde lyst på var den gått ut da jeg kjøpte den. Lista er blitt lang, kjeks, sjokolade, egg..

Og før det blir noe gnål om at jeg skal sjekke dato.. Gjør man det når man handler til helgen?? 40-50 varer. Setter folk av to timer for å sjekke varene før de betales?

Vel vel, det trenger man ikke gjøre på Kiwi ihvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...