Gå til innhold

Hvem heier dere på på Paradise da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror det må bli Nora og Mikke..

Kan ikke fordra Heidi og Kim.

Niklas og Madelen er jo dumme som brød så de fortjener rett og slett ikke å vinne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Digger Niklas, nettopp fordi han er så dum ;) Så jeg håper han vinner. Har forresten hørt at han vinner. Alene, fordi han slipper kula.

Men jeg har også hørt at Kim og Madelen vinner...

Skrevet

Niklas er min favoritt!!!!!

Skrevet

Samme hvem som vinner bare det ikke er Heidi fra Råde.

Skrevet

Jeg heier på Kim jeg. Jeg hadde håper at han skulle vinne med Heidi også slippe kula, det hadde jo vært det ultimate :D Men nå har jo han antagelig juksa tidligere, så da drar nok han hjem på finaledagen. POKKER!!!! Jahh...jeg veit, jeg er 30 år og følger med på denne dritten :P Men pokker heller, jeg syns Kim har et godt hode jeg :D

Skrevet

At du er 30 år og følger med på Paradise er jo ingenting! Samboeren min er 22 og har fått med seg hver en episode!! ;P

Jeg håper ikke Kin og Heidi vinner.. Liker ikke de.. Har ikke sååå mye å si hvem av de andre som vinner, selv om Niklas er min favoritt :) At han hadde sluppet kula hadde jo vært konge! :-D

Skrevet

daniel fra tromsø.. men han røyk jo for helvette ut den dusten.. :P

Skrevet

Dere aner ikke hvor flau jeg er som er 37 og ser på dette tullet.Det er noe med konseptet og måten det er laget på som gjør en hektet. Sier det selvfølgelig ikke høyt, og har fått mannen,som også ser på,til å love å ikke fortelle dette til noen.

Skrevet

Jeg ser på, og har sett alle episoder, men driter egentlig i hvem som vinner, for jeg er ikke superfan av noen av de. Men, skal jeg velge èn likevel, så må det bli Niklas, han er seg selv og er ærlig ift det, resten er så falske og snikete at jeg blir dårlig av å tenke på at barna mine skal vokse opp med sånt pakk.

Skrevet

Jeg tror Nora og Mikke er det ene paret som sjekker ut i dag (logisk, siden det nesten er helt sikkert at det er Kim som blir diskvalifisert og det skjer først i morgen). I morgen må altså Kim ut og Heidi fra Råde velger ny partner, som enten blir Marius eller Ole.

Tipper Niklas og kun Niklas vinner. Tipper han ditcher Madelen i finalen og det er ikke særlig rart for det er et under at de hele tatt er i finalen pga henne. Helt greit for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...