Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er like før jeg klikker her... har så vondt under ribbeina... uansett hvordan jeg sitter eller ligger, så gjør d sykt vondt... og jeg er slapp og trøtt hele tiden! Synes dette begynner å bli veldi tungt, spes siden jeg har en sønn på snart 6 i tillegg... Noen som vet hva dette kan være`??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyen ligger kanskje og presser under ribbeina, har du høy mage? Det har jeg, er andpusten hele tiden...Har 13 dager til termin og magen er fortsatt høyt oppe. For meg fungerer det å ligge på siden med en pute eller dynen litt under magen og mellom knærene, dette når jeg sover. Ellers sitter jeg litt sidelengs i sofaen, slik at magen henger litt sidelengs.. hvis du skjønner.. he he ikke så lett å forklare nei.

Skrevet

Jeg har hatt det på akkurat samme måte, var så vondt at jeg nesten satt å grein!! tror kanskje det kan være luft, så prøv å presse frem noen raper, det hjalp meg ihvertfall! håper det går bedre snart. hadde det sånn på kvelden i 2 dager, så gikk det over..

Skrevet

Ja, ho presser litt mot ribbeina, men kjenner ikke noe til henne når jeg har d vondt! Magen er ikke så høy heller, tror jeg... ei venninne sa jeg bærer langt ned... har hele åtte uker igjen, så skal d være like vondt resten av tiden, så vet jeg ikke hva jeg gjør...har prøvd alt d der, sitte sånn at magen "henger" ut på ene siden, presser magen ned me handa, og pute, men ingenting lindrer, og smertene er bare grusomme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...