Gå til innhold

Noen fler som sliter med smerter under samleie / etter samleie ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Litt pinlig, men lurer på om det er flere som sliter med samme problemet som meg ? Jeg er nå i min 12. uke, og jeg har siden 5. uke slitt med vondt nedentil, kløe og ubehag under / etter sex.

- Når vi endelig klarer å gjennomføre et sameleie, og jeg har følt meg bra noen dager, er det rett tilbake til samme problem. Samboer sliter med litt det samme, han blir tørr og sår, og vi skjønner ikke hva dette kan være. Vi har jo hørt at vi jenter kan få store hormonforskjeller under svangerskap, men kan ikke skjønne at dette kan være normalt. Vi har begge sjekket oss for sykdommer, så er ikke redd for det. Vi smører oss også med canesten, men det må vel være noe man kan gjøre for å forhindre dette...? Det går jo utover sex-livet vårt, som alltid har vært toppers !

 

Ble visst litt mye dette... men ville bare høre litt her før jeg atter en gang snakker med legen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jag hade det också så och när jag var hos jordmor så fick jag veta att det var en soppinfeksjon så gå på apoteket och köp medicin mot det som du sätter i skeden. Hjälper nästan på en gång och helt ofarligt. I tillägg så använd glidmedel.. Det är mina tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...