Gjest Hippo ღ Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Jeg er i dag ca 4+3/4+4. Og i dag fikk jeg litt slimete lysebrun/blank utflod. Fikk et lite merke i trusa også. Hva tror dere? Er det vanlig med utflod når man er gravid? Har ikke hatt det før jeg ble gravid nå. Det såg egentlig ikke ut som begynnelsen på en SA. Var bare veldig slimete. Nesten som el slim (?) Noen som har noen trøstende ord? Fikk litt små panikk Først er det bekymringen om å bli gravid (sleit lenge) så er det bekrymringer ved å være gravid. *sukk*
Gjest Hippo ღ Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 Fra lommelegen: Brunlig utflod tidlig i svangerskapet er veldig vanlig. Dette opplever mange kvinner, men det er like skummelt for alle hver gang. Betyr det at jeg mister? Hva skjer? Dessverre kan jeg ikke gi et sikkert svar. Iblant må man bare ta tiden til hjelp og se, hvor usikkert det enn føles. Svært mange kvinner opplever å ha brunlig utflod tidlig i svangerskapet. I de aller aller fleste tilfeller, går det bra. Livmorhalsen og slimhinnene i skjeden er veldig skjøre og blodfylte på denne tiden. Det kan fort komme en bloddråpe, spesielt etter samleie eller trening, og det skal bare en mikroskopisk dråpe til før utfloden farges. En sjelden gang er brunlig utflod tegn på en spontanabort er på gang. Det skjer av og til at kroppen avviser noe som ikke har livets rett. Det er vondt å oppleve, men egentlig flott vi er laget slik. Allikevel; de aller fleste av de gravide som opplever dette fullfører svangerskapet uten ytterligere problemer. Krysser fingrene!!
Spireline Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 krysser også fingrene for deg, For meg betydde dessverre lysebrun utflod begynnelsen på en SA, jeg hadde da denne utfloden i noen dager før blødningen kom. Men da hadde jeg i tillegg mensmurringer.
Gjest Hippo ღ Skrevet 1. juni 2011 #4 Skrevet 1. juni 2011 Jeg hadde kun pitte litt i går. Jeg har googlet en del. For noen er det normalt, og noen mister. Så får vente å se... Kommer det mer får jeg heller ringe legen. Men det er så tidlig, så ikke mye de kan gjøre uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå