Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 Det er et fint navn, men føler at det er så mange som kaller døtrene sine det for tiden. To av mine venninner er gravide nå, og begge skal kalle jenta si for dette. Så kan være litt trist hvis man er en av tre i klassen som heter det samme. Men for all del, dere velger det navnet dere ønsker;)
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #4 Skrevet 31. mai 2011 Det er et fint navn, men det synes veldig mange andre også.. Kjenner 4 barn i alderen 3-5 som heter Linnea. Heldigvis er det jo dere som skal velge og like navnet, ikke alle andre
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #5 Skrevet 31. mai 2011 Det er et nydelig navn! Dessverre veldig mange andre som synes det også. Hos oss blir det en liten Linnea som kommer om noen mnd, rett og slett fordi det er det eneste navnet vi klarer å bli enig om å like begge to. Kunne gjerne tenkt meg et navn som ikke er ti på topp, men kan ikke få viljen min hver gang:)
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #7 Skrevet 31. mai 2011 Min datter på 6 1/2 heter Linnea. Da hun fikk navnet kjente vi ingen som het det. Nå i dag vet jeg i hvert fall om 10 yngre barn som heter det. Og hun skal i tillegg gå i klasse med en som heter det. Hadde jeg visst at det skulle eksplodere og bli så populært så hadde jeg valgt et annet. Men men, navnetoppen er jo der. Og om man liker et navn så er det vel fordi man har hørt om det..
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #8 Skrevet 31. mai 2011 En jente i barnehagen til sønnen min heter Oda Linnea, og det synes jeg er kjempefint! (Og så er sønnen min så glad i henne også da...)
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #9 Skrevet 31. mai 2011 min datter på 10 år har det som mellomnavn, så ja, det synes jeg er fint.var ikke pop den gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå